Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door Pauline
#373719
Zoals het er nu uitziet kan ik binnenkort aan hertenorganen en -botten komen. Wie heeft er ervaring met het geven van hertenvlees en wordt het over het algemeen goed door de honden gegeten? Die van mij zijn namelijk redelijke mutsen (absoluut geen vis en geen lever) en stel je toch eens voor dat ze ook dit niet eten.
Door Lizzy
#373723
Ja, bij mijn weten wordt hertenvlees zeer graag door honden gegeten! En ik weet niet waar je woont maar als jouw honden het niet lusten, staan de mensen vast in de rij om het van je over te nemen ;D!
Gebruikersavatar
Door Pauline
#373739
Nou Liz ik woon in het oosten, dus als het een probleem wordt laat ik het weten. Ik las afgelopen zaterdag een stukje in de krant over een herterij hier in de buurt die dus hertenvlees verkocht. Heb ze gelijk een mailtje gestuurd met de vraag of ze organen en botten voor me hadden. Kreeg een mailtje terug dat ze die niet op voorraad hadden maar zodra ze weer gingen slachten (najaar) zou ze me bericht geven. Mooi toch?

Krijg van het najaar ook slachtafval van konijnen via een bevriende poelier. Soms voel ik me zo'n mazzelp*k!!
Door tieneke
#373981
Zou maar snel een partij bestellen,ze vinden het hier echt waanzinnig lekker.
Zowel hertenvlees als lever en nieren ;)
Door Doedels
#373987
Lizzy schreef: Ja, bij mijn weten wordt hertenvlees zeer graag door honden gegeten! En ik weet niet waar je woont maar als jouw honden het niet lusten, staan de mensen vast in de rij om het van je over te nemen ;D!
Ik sta in de rij.... Wil best een eindje omrijden ;) Hoewel ik vrees dat jouw teckels het gewoon lusten :(
Door 202spots
#374020
Pauline schreef: Die van mij zijn namelijk redelijke mutsen (absoluut geen vis en geen lever) en stel je toch eens voor dat ze ook dit niet eten.
Ik zou ze gewoon inruilen voor 'n makkelijker merk! ;)
Of anders met kleine beetje tegelijk beginnen.
Door Pipelotje
#374027
Mijn honden, Pipo en Joshy, Engelse Cocker Spaniels, zijn er gek op :)
Ik krijg het ook af en toe van een bevriend jager en doe mijn honden er een enorm plezier mee ;D
Gebruikersavatar
Door Pauline
#374199
202Spots schreef: Ik zou ze gewoon inruilen voor 'n makkelijker merk! ;)
Nog makkelijker????
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door