Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door Steph
#372784
Hallo,
Deze morgen ging ik naar Tom & Co om Duck te kopen, kom ik aan de kassa waar de bediende mij zei dat dit geen complete voeding is. Jawel zeg ik, het is de compleet die ik mee heb. Zegt zei dat dit beter is om dit maar af en toe eens te geven en voor de rest brokken. Ik begon daar te koken in mijn schoenen en mijn vriend ook. Blijkbaar sprak mijn gezicht wel boekdelen, want ze begon direct af te rekenen. Ik heb dit meisje zo al een paar keer advies horen geven waar je van achterover zou vallen. Vraag mij af of ik dit eens zou laten weten aan Duck en Tom & Co wat ik hier over vind. Iemand enig idee hoe ik dit kan aanpakken, ben niet echt goed in brieven schrijven.
Door conleeuw
#372806
Uitgebreid een brief schrijven over de foute advies van hun medewerkster, en de gevolgen daarvan en omdat je nu boos bent kan je dat vast. ;D Brief wegzetten voor een dag, dan terug lezen en kijken of er nog iets uitgehaald moet worden, want je doel is natuurlijk om iets te bereiken, niet alleen gal te spuwen :-\ hoewel het wel goed voelt. ;D ;D Mischien nog door een vriendin of vriend door laten lezen (om overgebleven scheldwoorden eruit te vissen) en opsturen naar de directie, vergeet niet eigen adres erin te zetten en ook een vraag om hun reactie hierop.
Ik heb in het verleden (niet over vers voer) ook zo een aantal leuke reacties gehad.
Ik zou deze gelegenheid zeker niet voorbij laten gaan. Success en stay cool 8)
Gebruikersavatar
Door sylvia
#372814
Zoiets mischien...

Ls,

Hedenmorgen (20-08-05) begaf ik mij naar de Tom&Co alwaar ik normaal mijn hondenvoer koop, te weten Duck natuurvoeding. Tot mijn grote verbazing gaf de cassiere van deze Tom& Co mij ongewenste maar erger foutieve informatie, ze waarschuwde ons dat dit beslist geen complete voeding is, op mijn reactie dat dit wel de complete voeding van duck was gaf ze als antwoord dat het helemaal niet goed was om deze voeding altijd te geven maar dat ik beter brokken kon voeren en dan de Duck alleen maar eens een keertje tussendoor.
Ik vind het schandalig dat mensen die schijnbaar geen enkel benul van voeding hebben advies mogen geven aan klanten, ik denk voorts dat de fabrikant van duck ook met deze gang van zaken niet erg blij is, tenslotte verteld Tom&Co dat Duck niet compleet is en eigenlijk alleen bedoeld als iets wat je eens tussendoor mag geven.
Ikzelf ben een consument die niet alles klakkeloos aanneemt en me meer dan verdiept heb in wat goede en gezonde voeding is voor een carnivoor, ik weet dat wat die mevrouw daar staat te verkondigen de groots mogelijke onzin is, maar heel veel andere honden en katten eigenaren nemen aan dat die mevrouw weet waar ze het over heeft en dat is meer dan kwalijk dat daar iemand staat die geen benul heeft waar ze het over heeft.

Hoogachtend,


(Noot, Kopie van deze brief wordt verstuurd naar Duck natuurvoeding)
Door Steph
#372826
Dat is goed zeg. Zou hier waarschijnlijk al een halve middag aan mogen spenderen. Het zit in mijn hoofd hoor, maar komt er helemaal niet zo netjes uit. Ik vind het wel erg dat zulke mensen producten voor dieren mogen verkopen. Mensen vragen dan raad aan zo iemand en geloven er ook op.
Door dogsunlimited
#372864
Ik erger me regelmatig groen en geel aan de adviezen die vanuit dierenzaken worden gegeven. Kan ik wel blijven schrijven..... ;D Zal wel goed zijn als je het kenbaar maakt bij Duck.
Door bowie
#372905
[quote="sylvia"]
Zoiets mischien...
[/quote]

Heel duidelijk maar toch netjes ;)
Door Lizzy
#372906
Goeie brief Syl! Ik zou 'm zo copieren en uitsturen naar Tom & Co en naar Duck Natuurvoeding.
Gebruikersavatar
Door MoniqueAppels
#372943
[quote="Lizzy"]
Goeie brief Syl! Ik zou 'm zo copieren en uitsturen naar Tom & Co en naar Duck Natuurvoeding.
[/quote]

Persoonlijk zou ik hem iets nuanceren... maar ja wie ben ik :-\
Ook zou ik even checken op correct Nederlands alvorens deze brief te versturen ;) (vertelt dus met een t)
Laatst gewijzigd door MoniqueAppels op za 20 aug 2005, 19:07, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Door sylvia
#372959
[quote="Rovanna"]
Persoonlijk zou ik hem iets nuanceren... maar ja wie ben ik :-\
Ook zou ik even checken op correct Nederlands alvorens deze brief te versturen ;) (vertelt dus met een t)
[/quote]


Ahhh waar is jouw briefje dan
::)
Door Lizzy
#372977
Persoonlijk zou ik niks nuanceren want er valt niks te nuanceren. Trouwens, ik vind het gewoon een keurig nette brief. Er staat geen onvertogen woord in! Pfff, je doet net alsof de brief naar the White House moet ::)
Door yvonne1961
#372998
Dit gaat wel niet over hondenvoeding maar is wel een staaltje van "deskundigheid"
Jaren terug ging ik voor het eerst bij onze plaatselijk DSZ caviavoer kopen. Stond er zo'n jonge man in de zaak, vroeg ik: Is er ook vit.c aan dit caviavoer toegevoegd? Kijkt hij mij stomverbaasd aan en zegt: Dat denk ik niet want ik zie er geen vit. c pilletjes doorheen zitten.
En hij was BLOEDserieus. Het was beslist geen grapje ::)
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door