Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Gebruikersavatar
Door sylvia
#372547
Ahhh daar stond ook op honden.nl een oproep voor aan fokkers, om mee te werken aan onderzoek .



Ik persoonlijk hou het op het vertrouwde
Door K@rin
#372566
[quote="sylvia"]
Ahhh daar stond ook op honden.nl een oproep voor aan fokkers, om mee te werken aan onderzoek .
Ik persoonlijk hou het op het vertrouwde
[/quote]

Nou ik niet !!!
Ik ga DIT de volgende keer echt proberen.
Ik heb hier meer vertrouwen in, dan de gebruikelijke RC, die ik tot nog toe heb gehad ...........
Gebruikersavatar
Door Angelique
#372602
[quote="Karin & Pyrs"]
Nou ik niet !!!
Ik ga DIT de volgende keer echt proberen.
Ik heb hier meer vertrouwen in, dan de gebruikelijke RC, die ik tot nog toe heb gehad ...........
[/quote]


Jeetje, ben jij al te overtuigen door een leuk kalendertje ::) :P ;D
Door K@rin
#372607
[quote="Angelique"]
Jeetje, ben jij al te overtuigen door een leuk kalendertje ::) :P ;D
[/quote]
Waar staat dat ??
Gebruikersavatar
Door sylvia
#372613
[quote="Karin & Pyrs"]
Nou ik niet !!!
Ik ga DIT de volgende keer echt proberen.
Ik heb hier meer vertrouwen in, dan de gebruikelijke RC, die ik tot nog toe heb gehad ...........
[/quote]

Ik niet , ik heb vroeger verschillende poeders geprobeerd of canned milk en altijd waren er problemen ik vind RC gewoon de beste met puppymelk , ik hoop dat ik helemaal geen melk nodig heb, maar als ik het wel nodig heb dan wil ik niet eerst moeten afwachten of mijn pups er niet van aan de race gaan, als ik zeker weet dat ze dat met RC gewoon niet gaan.
Gebruikersavatar
Door sylvia
#372614
[quote="Karin & Pyrs"]
Waar staat dat ??
[/quote]

omdat dat zo te lezen het enige is wat je al binnen hebt ;D
Door Lizzy
#372616
Nou begrijp ik best dat het een beetje eng is om iets nieuws te proberen, vooral als je met een ander product veel succes hebt gehad. Maar deze puppymelk klinkt mij anders goed (zeker daar ik ook echt niks heb met RC - vind de voedingsadviezen van FF ook voor een goed deel behoorlijk verstandig namelijk: rauw/vers ;D). En natuurlijk zou je dit soort spul met een barf/vers hond eigenlijk niet nodig moeten hebben dus feitelijk past dit nieuwe product niet eens echt op Barfplaats ;)! Maar ja, je zou het maar nodig hebben natuurlijk.....

Overigens, ik heb ook recepten voor 'orphan puppies' van Ian Billinghurst. Ik zou persoonlijk daar voor kiezen als ik honden zou fokken en dat nodig zou hebben. Iemand geinteresseerd? (voordat ik het hele stuk voor niks overtik en vertaal ;D).
Laatst gewijzigd door Lizzy op vr 19 aug 2005, 18:48, 1 keer totaal gewijzigd.
Door K@rin
#372619
[quote="sylvia"]
omdat dat zo te lezen het enige is wat je al binnen hebt ;D
[/quote]

Die kalender was alleen een bedankje achteraf voor je medewerking aan de enquete .........
Ik ben niet zo makkelijk om te kopen hoor ....... ;)
In die enquete had ik al te kennen gegeven geinteresseerd te zijn in dit nieuwe produkt.
Of het me zal bevallen , daar kan ik pas over oordelen, wanneer ik het uitgeprobeerd heb.
Het principe spreekt me in ieder geval beter aan, dan de RC, al hoop ik altijd de melkpoeder niet nodig te hebben .............
Sceptisch zijn is niet verkeerd, maar op voorhand al negatief zijn ................... :-\ :-\ :-\

en NU ga ik douchen en omkleden !!
dit weekend is EXEL'S FEEST !!!!
dus toedeloe :D :D :D
Gebruikersavatar
Door sylvia
#372662
[quote="Lizzy"]
Nou begrijp ik best dat het een beetje eng is om iets nieuws te proberen, vooral als je met een ander product veel succes hebt gehad. Maar deze puppymelk klinkt mij anders goed (zeker daar ik ook echt niks heb met RC - vind de voedingsadviezen van FF ook voor een goed deel behoorlijk verstandig namelijk: rauw/vers ;D). En natuurlijk zou je dit soort spul met een barf/vers hond eigenlijk niet nodig moeten hebben dus feitelijk past dit nieuwe product niet eens echt op Barfplaats ;)! Maar ja, je zou het maar nodig hebben natuurlijk.....

Overigens, ik heb ook recepten voor 'orphan puppies' van Ian Billinghurst. Ik zou persoonlijk daar voor kiezen als ik honden zou fokken en dat nodig zou hebben. Iemand geinteresseerd? (voordat ik het hele stuk voor niks overtik en vertaal ;D).
[/quote]

Nou eng om iets nieuws te proberen, in principe gebruik je alleen in noodgevallen en dit betreft eigenlijk altijd zeer tere net geboren pups voor wie een uitprobeerseltje met een melkvervanger die niet goed is wel eens even net verkeerd kan aflopen.
Ik vind de puppy lijn van RC tot op heden gewoon de beste die er op de markt te krijgen is alles wat daarna komt kan van mij de kliko in.
De recepten van orphan puppy's ben ik best nieuwsgierig naar maar zoals ik al zei is de puppymelk van RC gewoon het beste wat ik tot nu toe ken, en zelf een vervangende melk maken dat heb ik zelfs voor mijn baby niet gedaan , daar zou ik dus wel bang zijn dat er essentiele dingen niet inzitten. Als het enkele weken oude pups betreft is het al weer een ander verhaal dan de net geboren pups waar je meestal de melk voor nodig hebt.
Laatst gewijzigd door sylvia op vr 19 aug 2005, 21:52, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Door sylvia
#372665
[quote="Karin & Pyrs"]
Die kalender was alleen een bedankje achteraf voor je medewerking aan de enquete .........
Ik ben niet zo makkelijk om te kopen hoor ....... ;)
In die enquete had ik al te kennen gegeven geinteresseerd te zijn in dit nieuwe produkt.
Of het me zal bevallen , daar kan ik pas over oordelen, wanneer ik het uitgeprobeerd heb.
Het principe spreekt me in ieder geval beter aan, dan de RC, al hoop ik altijd de melkpoeder niet nodig te hebben .............
Sceptisch zijn is niet verkeerd, maar op voorhand al negatief zijn ................... :-\ :-\ :-\

en NU ga ik douchen en omkleden !!
dit weekend is EXEL'S FEEST !!!!
dus toedeloe :D :D :D

[/quote]

Ik ben niet negatief, maar waarom van een produkt veranderen waar je meer dan tevreden over bent, mag de producent van deze melk niet tegen een keer per week vers zijn, het is net zo'n brokjes bakker als de RC producent dat zegt mij niets over hoe de melk door pups wordt verdragen. Je zou toch ook verwachten dat de melkvervangers die je bij de DA koopt het beste zoudn moeten zijn, maar dat is meestal de grootste zooi waar je net geboren pups van aan de diaree en de kots gaan.

In de tussentijd hoop ik geen melk nodig te hebben maar staat er wel een emmer RC klaar voor het geval dat , en als in de toekomst de RC minder goed zou gaan bevallen dan hebben genoeg andere fokkers die melk van FF al wel uitgeprobeerd zodat ik dan wel gehoord heb hoe die melk bevalt ;)
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door