Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Femke
#371208
Sunday zou de 23e geopereerd worden aan een gezwelletje op zijn borst.
Vorige week liep hij een paar dagen wat te kuchen, heb hem tussistin en vit C gegeven, en toen ging het weer over.
Daarnet loopt hij weer een paar keer achter elkaar te kuchen. Misschien is het toeval, en ben ik gewoon weer een overbezorgde trien, maar misschien ook niet.

De operatie heb ik verzet naar de 30e omdat ik volgende week misschien met syl meega en dan ben ik er een paar dagen niet.

Toch zit dat kuchje me niet lekker hoor... Zou ik nu vast kunnen beginnen met recovetsem? Wilde daar een week voor de operatie mee beginnen maar het duurt nu nog 2 weken. Er zit wel echinacea in dus het bouwt zijn weerstand op. Dat i.c.m. vit C en tussistin, en dan een paar dagen aankijken of dat kuchje weer verdwijnt?
Of kan ik beter iets anders gebruiken?

Zowiezo wil ik hem niet laten opereren als hij nog hoest :-\
Door Lizzy
#371222
Femke schreef: Sunday zou de 23e geopereerd worden aan een gezwelletje op zijn borst.
Vorige week liep hij een paar dagen wat te kuchen, heb hem tussistin en vit C gegeven, en toen ging het weer over.
Daarnet loopt hij weer een paar keer achter elkaar te kuchen. Misschien is het toeval, en ben ik gewoon weer een overbezorgde trien, maar misschien ook niet.

De operatie heb ik verzet naar de 30e omdat ik volgende week misschien met syl meega en dan ben ik er een paar dagen niet.

Toch zit dat kuchje me niet lekker hoor... Zou ik nu vast kunnen beginnen met recovetsem? Wilde daar een week voor de operatie mee beginnen maar het duurt nu nog 2 weken. Er zit wel echinacea in dus het bouwt zijn weerstand op. Dat i.c.m. vit C en tussistin, en dan een paar dagen aankijken of dat kuchje weer verdwijnt?
Of kan ik beter iets anders gebruiken?

Zowiezo wil ik hem niet laten opereren als hij nog hoest :-\
Ik zou zelf alleen vitamine C en echinacea en Tussistin geven.

En ik denk wel dat het tegen die tijd (30ste) over is hoor!

Oh, ik en ik vind je ook geen overbezorgde trien :-*
Gebruikersavatar
Door Hitam
#371226
Nee, ik vind je ook niet overbezorgd. Een operatie is best een aanslag op het lichaam en dan moet hij in zo goed mogelijke conditie zijn.

Die recovetsem nu vast beginnen is wel een goed idee.
Door Femke
#371275
nou ik ga tussistin geven en vit. C en dan vanaf het weekeind recovetsem.

toch zit het me niet lekker hoor....... :-\
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door