Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door bowie
#369610
Krijg het niet naar binnen hij eet alles er tussen uit maar laad de vis liggen :-\

Ik heb verse vis geprobeerd een blikje nou echt niet :-X
Is vis echt nodig of maakt het niet zoveel uit voor de rest eet hij alles .
Door bowie
#369741
Waar kan ik dat het beste kopen
heeft een supermarkt dat ook ?
Door Laura2004
#369768
Ik koop ze bij de Hema. Het zijn van die capsules en ik denk dat je ze bij de tuinen ofzo ook kan kopen.
Door Doedels
#370057
Laura2004 schreef: Ik koop ze bij de Hema. Het zijn van die capsules en ik denk dat je ze bij de tuinen ofzo ook kan kopen.
En bij de meeste drogisten.
Door Nelly
#370449
Angel hier eet ook geen rauwe vis en Andor alleen als hij verrekt van de honger, dus ook liever niet. Vis uit blik daarentegen gaat erin als koek, dus doen we dat af en toe.
Door Laura2004
#370460
AstridStraver schreef: Heb je al sardientjes in blik geprobeerd?
Vis uit een blikje eet hij ook niet, dat staat in het bovenste berichtje ;)
Door Lizzy
#370661
bowie schreef: Krijg het niet naar binnen hij eet alles er tussen uit maar laad de vis liggen :-\

Ik heb verse vis geprobeerd een blikje nou echt niet :-X
Is vis echt nodig of maakt het niet zoveel uit voor de rest eet hij alles .
Nee, het hoeft niet. Maar zorg wel dat je hond genoeg andere dingen binnen krijgt die zowel vitamine A als D bevatten. En, ik zou zeker visolie capsules gaan geven want je hond krijgt toch het beste wel omega 3 vetzuren binnen.
Door bowie
#370929
De vis capsules zijn onderweg bij de hema vandaan als het goed is ben benieuwd :)

Als pup wilden hij al geen vis alleen zoute haring met ui niet dat hij het veel kreeg heel af en toe een stukje van mij .
Maar ineens was het over :-\
Door Podenji
#371021
nou die van mij eten ook geen rauwe vis, eerst gaat de ene er in rollen en de ander begraaft ze in de bank, vervolgens moeten ze er mee in de keuken blijven en zit de hele keuken eronder maar eten ho maar :o
Door bowie
#371608
Podenji schreef: nou die van mij eten ook geen rauwe vis, eerst gaat de ene er in rollen en de ander begraaft ze in de bank, vervolgens moeten ze er mee in de keuken blijven en zit de hele keuken eronder maar eten ho maar :o
Zie het voor me :-X ;D
Door Ike
#371653
Ike lust ook geen rauwe vis, wat wij wel in de vakantie ontdekte toen wij een lekkere simpele zalmsalade voor tussen de middag klaarmaakte :P :P, er een stukje viel en Ike dat binnen een no time ophad en ons aankeek zo van en waar is de rest?? sindsdien krijgt hij dus als het zo uit komt een stukje zalm uit blijk :P
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door