Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid van de kat. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Door Loeka
#369451
Omdat op dit forum altijd veel discussies zijn over het enten is dit misschien interessant:
Felikat organiseert een themamiddag met als onderwerp Vaccinaties, nieuwe inzichten
- de zin en onzin van het laten enten van onze katten
- de katten- en niesziekte entingen: Wanneer wel, wanneer niet en waarom?

Sprekers zijn:
Amanda van Grondelle, da van de Westerhuis kliniek
Herman Egberink, viroloog aan de Universiteit van Utrecht
Sander Janssen, da bij Merial BV

Na afloop kunnen vragen gesteld worden aan de sprekers.

Dan heb je dus een dierenarts, een viroloog en een leverancier bij elkaar. Kan leuk worden ;D
Door Lizzy
#369454
Loeka schreef: Omdat op dit forum altijd veel discussies zijn over het enten is dit misschien interessant:
Felikat organiseert een themamiddag met als onderwerp Vaccinaties, nieuwe inzichten
- de zin en onzin van het laten enten van onze katten
- de katten- en niesziekte entingen: Wanneer wel, wanneer niet en waarom?

Sprekers zijn:
Amanda van Grondelle, da van de Westerhuis kliniek
Herman Egberink, viroloog aan de Universiteit van Utrecht
Sander Janssen, da bij Merial BV

Na afloop kunnen vragen gesteld worden aan de sprekers.

Dan heb je dus een dierenarts, een viroloog en een leverancier bij elkaar. Kan leuk worden ;D
Zeker interessant! Maar ze zijn allemaal pro-enten....

(Amanda is trouwens een geweldige dierenarts! Echt een topper. Maar ze is volgens mij ook pro-enten. Dan wel zogenaamd 'met beleid enten', maar da's altijd nog vele malen meer als ik zou enten).

Weet jij ook wanneer het is en waar?
Laatst gewijzigd door Lizzy op zo 14 aug 2005, 10:21, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Loeka
#369477
Lizzy schreef: Zeker interessant! Maar ze zijn allemaal pro-enten....
Dat vind ik dus juist interessant! Laat ze maar eens uitleggen waarom je je dier volstopt met vaccin ;)
Weet jij ook wanneer het is en waar?
Yep, in de Hilt in Eemnes op 5 november. Je moet je wel aanmelden. Op http://www.felikat.org/felikat.htm en dan bij themamiddag staat hoe.

Ik heb me al aangemeld. Ik ga samen met iemand van wie hun kat ook doodziek is geweest van een enting. Net als de kittens van mij :(
Door Lizzy
#369479
Loeka schreef: Dat vind ik dus juist interessant! Laat ze maar eens uitleggen waarom je je dier volstopt met vaccin ;)Yep, in de Hilt in Eemnes op 5 november. Je moet je wel aanmelden. Op http://www.felikat.org/felikat.htm en dan bij themamiddag staat hoe.

Ik heb me al aangemeld. Ik ga samen met iemand van wie hun kat ook doodziek is geweest van een enting. Net als de kittens van mij :(
OK, super bedankt! Ik weet niet of ik kan... Als jij gaat, wil je ons vertellen wat er ongeveer gezegd is? Dat zou ik wel heeeeeel lief vinden!
 Terug naar “Vragen en Problemen gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door