Hier kun je al je vragen en problemen kwijt over het zelf samenstellen voeding voor katten.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Door Audrina
#359877
Wegens overstap naar kleinere verpakkingen CB & barf heb ik 3 kilo rollen CB voor de kat over:
1 kg natuurmix
1 kg vleesmix
1 kg lammix
Wie wil ze hebben gratis en voor niks? Wel zelf op komen halen in Delft.

En ik weet eigenlijk niet of ik dit hier wel zo neer mag zetten. :-[
Door Debora
#360238
Audrina schreef: Wegens overstap naar kleinere verpakkingen CB & barf heb ik 3 kilo rollen CB voor de kat over:
1 kg natuurmix
1 kg vleesmix
1 kg lammix
Wie wil ze hebben gratis en voor niks? Wel zelf op komen halen in Delft.

En ik weet eigenlijk niet of ik dit hier wel zo neer mag zetten. :-[
Ik zou wel willen, graag zelfs, maar dan moet ik eerst vervoer regelen enzo. Dus als er iemand eerder kan, go your gang
Door K@rin
#360951
Audrina schreef: Wegens overstap naar kleinere verpakkingen CB & barf heb ik 3 kilo rollen CB voor de kat over:
Waarom versnij je die rollen dan niet en verpak je ze in kleinere porties.
Ik heb ook altijd de kg-verpakking en die portioneer ik ook in porties van 250 gram .......
#361015
Karin & Pyrs schreef: Waarom versnij je die rollen dan niet en verpak je ze in kleinere porties.
Ik heb ook altijd de kg-verpakking en die portioneer ik ook in porties van 250 gram .......
Zou ik ook kunnen doen, maar dat vind ik teveel gedoe. Erg he? :-[



Ik ben ze trouwens al kwijt, die rollen CB.
Door K@rin
#361176
Audrina schreef: Zou ik ook kunnen doen, maar dat vind ik teveel gedoe. Erg he? :-[
uuuuuuuuuuh JA !! ;)

Ik leg ze ca. 2-3 uur naast de vriezer en dan kun je ze zo doorsnijden ...........
plastic zakkies er omheen en weer terug de vriezer in .........
Gebruikersavatar
Door sylvia
#361199
Truus schreef: Ik leg het in koud water en na een uurtje is het goed makkelijker te zagen.
Als je met een echte zaag zaagt niet hoor, want dan blijft het ontdooide vlees aan je blad hangen
Door K@rin
#361201
sylvia schreef: Ik deed ze gewoon stijf bevroren even zagen, ook zo gebeurd.
Ik ben te lui om naar de schuur te gaan om een zaag te pakken ............ ::)
Vleesmessen in overvloed in de keukenla ;)
Gebruikersavatar
Door sylvia
#361243
Karin & Pyrs schreef: Ik ben te lui om naar de schuur te gaan om een zaag te pakken ............ ::)
Vleesmessen in overvloed in de keukenla ;)
Ik heb de zaag tegenwoordig in de bijkeuken 8)
Door Elvira
#368892
ik gaf vroeger rodi en kocht dan kennelverpakking van 2.25 kg. Ik zaagde dan een klein inkepinkje en zette er dan de beitel en gaf vervolgens een klap met de hamer op de beitel --> worst in tweeën. Dat was met pups. Zingaro krijgt een hele worst.
 Terug naar “Vragen, problemen en discussie BARF en KVV”

Barfplaats wordt gesponsord door