Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door prissie
#368334
Eeehm, misschien ben ik nu heel blond hoor, maar wat is knarsebot?
Ik vertelde aan iemand dat de honden hier vers eten en dan wel een bot krijgen.
Ooooow zeker knarsebot? Dat krijgt mijn hond wel eens tussendoor, dat vind ie heerlijk.
Eeeeh knarsebot?
Ja een bot met merg om eraf te knabbelen...
:-[ :-[ :-[
Iemand? :-[
Door rees
#368335
;D ;D Ben zelf rood bruin van haar maar heb hier ook nog nooit van gehoord :-\

Misschien dat ze een mergpijp zo noemen weet het echt niet :-\
Door prissie
#368339
Hahaha, ik ben ook donker ;D
Maar ik dacht nou, lekker, probeer ik zoveel mogelijk mensen vers en barf aan te praten, weet ik niet eens wat een knarsebot is...
Geen idee of dit een mergpijp is :-\
Ze had het over eraf knabbelen, maar merg zit toch ook zoiezo IN het bot en niet eraan of moet ik nog veel leren en kan ik de mensen beter alleen de website geven ;D
Door dogsunlimited
#368362
Is dat geen runderkraakbeen? Veel wit kraakbeen met een laag roodvlees erom heen? Verschillende lengtes wat je wil, van 10 cm t/m gem. 60 cm. Jammie jammie.
Door prissie
#368381
barfje schreef: Is dat geen runderkraakbeen? Veel wit kraakbeen met een laag roodvlees erom heen? Verschillende lengtes wat je wil, van 10 cm t/m gem. 60 cm. Jammie jammie.
Ooow wie weet!
Ik heb echt geen flauw idee hoor...
Maar dat zou dan heel goed kunnen!
Ff goed onthouden wat je dan net gezegd hebt, kan ik t volgende keer vragen of zeggen jaaahaaa, tuurlijk weet ik wat dat is ;D
Gebruikersavatar
Door Sanyo
#368593
Wij noemen hier in het oosten ;D kraakbeen knasterbotjes. Dus dat wat aan het eind van bv een kippepoot zit, en de zachte botjes in speklappen enzo.
Door prissie
#368698
Nou dan ben ik weer op de hoogte ;D
Bedankt voor de antwoorden, voel me weer brunette...
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door