Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door Angelique
#367723
Het epilepsieforum ligt even plat schijnbaar, dus daarom de vraag maar even hier. :-\

Wie kan mij vertellen wat Epitard kost?
Door Timmy
#367764
Angelique schreef: Het epilepsieforum ligt even plat schijnbaar, dus daarom de vraag maar even hier. :-\

Wie kan mij vertellen wat Epitard kost?
In "mijn" tijd was het ongeveer 10 euro (25 gulden) per 100 stuks. Dat was in 1999, ik weet dus niet wat ze nu kosten, maar ik neem aan dat het niet stukken duurder zal zijn.

Gr.
Linda
Gebruikersavatar
Door Angelique
#367783
Timmy schreef: In "mijn" tijd was het ongeveer 10 euro (25 gulden) per 100 stuks. Dat was in 1999, ik weet dus niet wat ze nu kosten, maar ik neem aan dat het niet stukken duurder zal zijn.

Gr.
Linda
Mwah, heb ze net gehaald. 100 stuks €32,50.
Maar misschien is dit een onderdeel van het ontmoedigingsbeleid ::) :-X
Gebruikersavatar
Door sylvia
#367785
Angelique schreef: Mwah, heb ze net gehaald. 100 stuks €32,50.
Maar misschien is dit een onderdeel van het ontmoedigingsbeleid ::) :-X
ja en dan zeggen dat de euro het leven niet duurder heeft gemaakt ::)
Door Timmy
#368010
Angelique schreef: Mwah, heb ze net gehaald. 100 stuks €32,50.
Maar misschien is dit een onderdeel van het ontmoedigingsbeleid ::) :-X
Halleluja...
Heb voor de zekerheid nog even een oude factuur opgetrommeld, omdat ik ook een poos korting kreeg toen ik op de kliniek werkte, maar in mei 99 betaalde ik voor 90 stuks Fl. 24,30 en erachter staat 11,03 euro... In augustus 99 betaalde ik maar Fl 13,50, dus dat was inclusief de korting. De Fl. 24,30 was dus de normale prijs. Ze hebben die prijs duidelijk enorm omhoog gekwakt!

Gr.
Linda
Gebruikersavatar
Door Angelique
#368056
Tja en dan te bedenken dat ik volgens de aangegeven dosering op het potje straks ruim 3 potjes per maand zou verbruiken. Volgens horen/zeggen zou het "iets" duurder zijn dan de PB, maar dit is nu dus 10 keer zo duur :-\
Twijfel dus echt of ik er nu wel aan zal beginnen. :-X
Door Timmy
#368090
Angelique schreef: Tja en dan te bedenken dat ik volgens de aangegeven dosering op het potje straks ruim 3 potjes per maand zou verbruiken. Volgens horen/zeggen zou het "iets" duurder zijn dan de PB, maar dit is nu dus 10 keer zo duur :-\
Twijfel dus echt of ik er nu wel aan zal beginnen. :-X
Bij ons in de kliniek hadden we altijd prijsafspraken met mensen die voor lange duur medicijnen moesten geven, zoals dus bijvoorbeeld Epitard en hartmedicijnen e.d. Kun je je dierenarts misschien vragen of je het tegen inkoopsprijs mag afnemen?

Gr.
Linda
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door