Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door *Axel*
#367323
Ne goeienavond iedereen >:(

Vraagje: heeft er iemand ooit al eens een vrouw gezien, helemaal over haar toeren van woede, die furieus is en die ongelukken zou doen als er nu iemand in haar weg loopt >:( Awel, dan moet je eens pb`en en langskomen... kan je het met eigen ogen zien... MAAR KOM NIET TE DICHT HE :o >:(

Voor de 2de keer in paar maanden tijd, zijn de foto`s AFGEKEURD >:( :o :o

Omdat: `HD-opname: ledematen niet gelijklopend`, het scheelt verdorie een paar mm ???
2x mijn hond onder narcose gedaan, (heb hier een vorig topic over, maar momenteel geen zin om het op te zoeken :oops: ) en NIKS, NOPPES, NJET, ZERO, NIEMENDAL >:( :'(


Oh, by the way: Darqan heeft officieus een HD-B en ED-0 :) (maar officieel op `t papiertje zetten kan niet ??? >:( )

Bon, ik ga er niet veel woorden meer aan vuil maken, (ben me momenteel aan het bezatten :P )

MAAR ik weet dat ik niet de enige ben met slechte ervaringen met deze kl*tecommissie en zijne Dr. k*ttelikker (iedereen weet over wie ik het heb (de belgjes), wil geen klacht voor smaad aan mijn been, maar degene die het niet weten, doen maar effe pb`tje ;) )

1 Wie weet of, waar, hoe ik klacht kan indienen? Heeft iemand dat al gedaan?
2 Iedereen klaagt steen en been over bovengenoemde k*tcommissie: awel dan stel ik voor

hondenvrienden van het corrupte Belgie: VERENIG U ;D

Ik zit midden in een verhuis (naar Oostenrijk, op 23 aug, `k hoop dat het daar wat beter is ::) ) maar ik wil het hier niet bij laten, en ik wil niet dat andere honden en baasjes slachtoffer worden, dus we moeten er wat aan doen

Ik zou gewoon eens willen beginnen met alle klachten verzamelen. Wie begint ;D

We kunnen ook de boel boycotten :P door helemaal niet meer te rontgenen in Belgie, maar ja, waar dan wel :-\

Graag reacties :) Ben druk bezig met inpakken, maar hier maak ik extra tijd voor vrij. `t Moet gedaan zijn met aan ons geld zitten >:(

PS, heb mijn verhaal effe van ander forum gekopieerd, scheelt weer typen ;D
Door Lizzy
#367354
Zo hee, volgens mij ben je boos :o :o :o :o :o

Kun je hem niet voor de 3de keer in NL laten rontgenen bij een dierenarts die dat gewoon netjes zonder narcose doet? Eersel is toch zo ver niet van Belgie?

Helaas weet ik niet waar je in Belgie naar toe moet met je klacht, maar ik wens je veel sterkte en succes!
Door *Axel*
#367370
Hey Lizzy, heb je goed opgemerkt ja, ik ben boos
!@#$%^&*(*&^%$#$%^&%$#@$%^ >:( >:(

Nee, ik hou het voor bekeken, het is me het allemaal niet waard. Ik weet dat zijn heupen goed zijn. `t Is afgelopen, ik doe het dat arme mannetje niet aan.
Maar NOOIT rontgen ik nog in dat apenland!!
En ik hoop dat niemand anders het doet.

Belgjes: een verwittigd man is er twee waard ;)
Gebruikersavatar
Door Angelique
#367434
[quote="isabel debacker"]
Hey Lizzy, heb je goed opgemerkt ja, ik ben boos
!@#$%^&*(*&^%$#$%^&%$#@$%^ >:( >:(

Nee, ik hou het voor bekeken, het is me het allemaal niet waard. Ik weet dat zijn heupen goed zijn. `t Is afgelopen, ik doe het dat arme mannetje niet aan.
Maar NOOIT rontgen ik nog in dat apenland!!
En ik hoop dat niemand anders het doet.

Belgjes: een verwittigd man is er twee waard ;)
[/quote]

In Breda zit een hele goeie "fotograaf" die ook een licentie heeft om voor België officiële hd/edfoto's te maken. Misschien is dat een ideetje.
Door *Axel*
#367636
Bedankt ANgelique, ik heb er mijn buik vol van: voorlopig komt er geen DA meer aan mijn Darqannetje
Over en uit >:(
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door