Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Podenji
#366932
solar wil geen kopvlees eten
alleen kip en pens :o
groentemixjes eet ze alleen met yoghurt als ze zin heeft en voor hutekase haalt ze dr neus op

van de week krijg ik kalfsribben ben benieuwd of ze dat wel wil , maar ik denk het wel, en straks kan ik kippennekken en kippenlever ophalen, maar ik vraag em af of ze wel lever wil

hoe kan ik de kopvlees aantrekkelijker maken voor haar? of kan ik dan beter gehakt gaan geven dat wil ze namelijk wel ???

rare hond is het toch ook, gelukkig zijn mijn basenjis een stuk makkelijker, die eten alles wat ik ze voorschotel.
Door henneke
#366964
misschien is het een idee om het kopvees eerst te mixen met iets dat ze wel lekker vind of evt. malen en mengen met gehakt en steeds minder gehakt en meer kopvlees erdoor doen?
Door Podenji
#366976
henneke schreef: misschien is het een idee om het kopvees eerst te mixen met iets dat ze wel lekker vind of evt. malen en mengen met gehakt en steeds minder gehakt en meer kopvlees erdoor doen?
en ik dacht dat ze kopvlees gebruikten voor gehakt te maken ??? ach rare hond ik had het gisteren ook al gemengd met wat pasta maar dat heeft ze wel opgegeten :( ik zal het inderdaad een proberen door het te malen en het te mengen met gehakt ;)
Door Lizzy
#366979
Misschien moet Solar nog wennen aan de wat grotere stukjes vlees? Misschien eerst nog wat fijner snijden en dan langzaam opbouwen tot grotere brokken vlees? Of inderdaad eerst even malen, dan fijn snijden en steeds grover snijden? En misschien even mengen met iets als een blikje sardien?
Door rees
#367051
Cleo een van de bulle dames van ons eet alleen kopvlees gemend met pens :-\maar dan gaat het ook met veel smaak naar binnen :P
Door Truus
#367212
Solgar is ook best wel klein ;). De een moet er aan wennen en de ander doet het van nature al. Mila is ook klein maar wist gelijk wat ze ermee moest doen.Ze moeten er ook iets voor doen en een J.R. is makkelijk in het verwennen. Eenmaal klein gesneden is altijd klein gesneden..pas op ;) ;D
Door Podenji
#367247
Truus schreef: Solgar is ook best wel klein ;). De een moet er aan wennen en de ander doet het van nature al. Mila is ook klein maar wist gelijk wat ze ermee moest doen.Ze moeten er ook iets voor doen en een J.R. is makkelijk in het verwennen. Eenmaal klein gesneden is altijd klein gesneden..pas op ;) ;D
hahahahah die hond inmijn onderschrift is SOlar niet hoor, das Thirza ;) Solar is mijn podenco ibicenco van 70cm. schofthoogte en 23 kilo zwaar ;D

enneh...Thirza is GEEN JR >:( >:( >:( ;D ;D ;D Thirza is een van mijn 3 ( straks 4 ) basenjis 8) en die basenjis hebben geen moeite met wat ik ze voorschotel ;D
Laatst gewijzigd door Podenji op di 09 aug 2005, 20:20, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Podenji
#367248
o ja en ik heb het kopvlees nu gehakt met de staafmixer samen met wat gekookte pasta en nu eet ze het beter, maar toen ik met lever aan kwam zetten, haalde ze dr neus op en liep weg

ik denk dat het komt omdat ze schijnzwanger is :( meerdere honden hebben dan niet zo'n trek, en helememaaldit ras staat er om bekent in die periode niet zoveel te willen eten, daarbij heb ik haar "puppy" haar adoptie eendenkuiken naar deopvang gebracht en ze mist die duidelijk
al wilde ze gisteren wel kippenvleugels eten ;)
Door Truus
#367249
Podenji schreef: hahahahah die hond inmijn onderschrift is SOlar niet hoor, das Thirza ;) Solar is mijn podenco ibicenco van 70cm. schofthoogte en 23 kilo zwaar ;D
Oeps ;D ;D ;D Leuk ! Dat scheelt wel een beetje ja ;)
Zet Solar ook een keer in je handtekening? Zien we de verschillen.
Laatst gewijzigd door Truus op di 09 aug 2005, 20:20, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Podenji
#367254
Truus schreef: Oeps ;D ;D ;D Leuk ! Dat scheelt wel een beetje ja ;)
Zet Solar ook een keer in je handtekening? Zien we de verschillen.
hahah ja das goed, maa rik ben niet zo handig met fotobewerkingen en wil graag al mijn honden met hun koppie erin, ik vogel wel wat uit ;)
wat ben jij trouwens snel met reageren? had net nog wat verandert in mijn reactie op jouw reactie ;D
Door Truus
#367255
Podenji schreef: hahah ja das goed, maa rik ben niet zo handig met fotobewerkingen en wil graag al mijn honden met hun koppie erin, ik vogel wel wat uit ;)
wat ben jij trouwens snel met reageren? had net nog wat verandert in mijn reactie op jouw reactie ;D
Ja dat zag ik, snel he 8) ;D
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door