Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door SabenJin
#366161
Jin heeft een tidj CB gehad en verloor onzettend veel haar. Ze verloor haar glans en ze kreeg kale plekken. Ik ben dus toch maar weer terug gegaan op Energique en ze ziet er gelukkig weer veel beter uit.

Alleen door de operatie, en dus stress, heeft ze nu een iets witte laag op haar rug, maar dat wordt al weer minder.

Nou was ik van het weekend bij het adres waar ik energique haal. Ik heb 3x 12 kilo meegenomen en vroeg of er bij een bepaalde afname nog korting gegeven werd, waarop de verkopen zei van: nee want het is eigenlijk al duurder geworden. Hij heeft nu nog de normale prijs gerekend dus 12 kilo voor 29,95, maar volgens hem is de prijs eigenlijk duurder geworden en dus 12 kilo voor 36,95 :o Ik vind dat nogal een verschil.

Heeft iemand hetzelfde gehoord toevallig? Anders moet ik maar weer op zoek naar een ander adres.
Gebruikersavatar
Door Nitus
#366164
Ik weet niet waar je het haalt? Hier is een adres, ik dacht redelijk bij jou in de buurt, die volgens de website nog 29,95 per 12 kilo rekent. Ik weet wel dat hij voor 3 dozen geen korting wil geven, dat heb ik ook al eens geprobeerd ;). Verder kun je met hem nog wel handelen.
Gebruikersavatar
Door Nitus
#366167
O, vergeet nog wat te zeggenen, hij is/was met die prijs van 29,95 zowiezo een stuk voordeliger als de normale DSZ. Volgens mij moest ik er hier bij ons in het dorp idd 36,95 voor betalen, maar weet het niet meer zeker, 't is ook al weer meer als een jaar geleden.
Door amber2
#366169
Bij onze groothandel (Godeschalk) betaal ik voor 1 doos Energique nr. 1 ook bijna 35 euro. Maar ik koop altijd meer dozen tegelijk en dan betaal ik 31 (bij 3 dozen) of 27,50 per doos (bij 5 dozen).
Door SabenJin
#366175
Ja hier in het dorp betaalde in 3 euro per kilo ongeacht hoeveel ik kocht.

Nu haal ik het in Weerselo bij Henri Dijkers en daar betaal(de) ik 29,95 per 12 kilo.

Dat gaat volgens hem dus naar 36,95 voor 12 kilo. Nou dan ga ik dus echt op zoek naar een ander adres.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door