Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Truus
#363785
Alweer een paar dagen heeft Timo rugproblemen.
Een tijd terug, had hij dit ook en het was een beginnende hernia.Hij is ook sloom en loopt te sjokken.
Toen heeft hij een injectie en pillen gekregen. Een hele tijd is het goed gegaan maar nu is het weer knudde.
Wat nu weer te doen en mag zo'n injectie weer als herhaling?
Laatst gewijzigd door Truus op do 04 aug 2005, 14:27, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Audrina
#363787
Misschien Herniavetsem van VSM proberen?

Daar stond alleen wel een "waarschuwing" bij:

Waarschuwing: Bij de rughernia is er sprake van een ongeoorloofde druk op het ruggemerg. Die druk dient zo snel mogelijk te worden weggenomen. Te lang voortbestaan van te grote druk op zenuwweefsel kan heel snel leiden tot irreparabele afwijkingen. De dierenarts dient te bepalen of in plaats van een homeopathische een chirurgische ingreep of andere medicamentkeuze behandeling primair geïndiceerd is.
Door Truus
#363792
O.k bedankt, een chirurgische ingreep zie ik alsnog niet zitten. Het is niet zonder risico en vorige keer heeft die injectie goed geholpen, alleen ik weet niet hoevaak je die mag geven.
Het blijft sukkelen met het ventje :-\
Door Truus
#363795
Lupa schreef: erg is dat!!! heb ik ook met tika, het gaat prima met haar maar ja voor hoelang?
sterkte met timo
Tika en Timo hebben beiden wel pech ja. Het lijkt wel het zelfde vehaal.
Door Lizzy
#363992
Ik zou eerst naar de DA gaan. En dan herniavetsem geven vind ik een goed idee! En Truus, denk ook aan acupunctuur. Bij Whoofer hielp dat grandioos!
Door Truus
#364178
O.K. we gaan eerst maar weer eens richting Dierenarts.
Stiekum hoop ik dat het morgen over is maar dat is verspilde hoop denk ik :-\
Bedankt allemaal.
Door diana
#364216
lady heeft ook herniavetsem
wat ik nu na 4 weken mag gaan minderen na 2x per dag ipv 3x
het gaart vooralsnog hartstikke goed
zonder verdere medicatie .
Door Truus
#364226
diana schreef: lady heeft ook herniavetsem
wat ik nu na 4 weken mag gaan minderen na 2x per dag ipv 3x
het gaart vooralsnog hartstikke goed
zonder verdere medicatie .
Ben jij gelijk met de herniavetsum begonnen of ben je eerst naar de D.A. geweest? Hoeveel mag je daar van geven?
Door Lizzy
#364286
Truus schreef: Ben jij gelijk met de herniavetsum begonnen of ben je eerst naar de D.A. geweest? Hoeveel mag je daar van geven?
Ik ben er direct mee begonnen. Zo snel ik kon. Direct bij de eerste symptomen.
Laatst gewijzigd door Lizzy op vr 05 aug 2005, 07:53, 1 keer totaal gewijzigd.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door