Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Lizzy
#363107
Als we gewandeld hebben en hij gaat daarna slapen, dan loopt hij echt slecht als hij z'n mand uit komt. Als hij dan even loopt, dan gaat het weer. Hij is nu 9 jaar. Een jonge God dus nog. Hij krijgt elke dag Primeval en Glucosamine (van de Tuinen maar ik krijg nu het idee dat hem dat geen ruk helpt). Rhus Tox. geprobeerd, daar moet hij van kotsen ???. Zal ik toch maar eens foto's laten maken van z'n voorhand? Of eerst nog een ander Gluco-preparaat proberen misschien?
#363108
Lizzy schreef: Als we gewandeld hebben en hij gaat daarna slapen, dan loopt hij echt slecht als hij z'n mand uit komt. Als hij dan even loopt, dan gaat het weer. Hij is nu 9 jaar. Een jonge God dus nog. Hij krijgt elke dag Primeval en Glucosamine (van de Tuinen maar ik krijg nu het idee dat hem dat geen ruk helpt). Rhus Tox. geprobeerd, daar moet hij van kotsen ???. Zal ik toch maar eens foto's laten maken van z'n voorhand? Of eerst nog een ander Gluco-preparaat proberen misschien?
Ik zou zelf graag willen weten wat er aan de hand is, als mijn hond zo stram zou zijn. Helemaal als de "standaard" supplementen niet helpen. Dus ik zou foto's laten maken. Pas dan kan je adequaat supplementeren of de beweging aanpassen. Want als hij zo stram is van een lange wandeling, zou ik dus de wandelingen inkorten. Blijkbaar kan zijn lijf dat dus niet meer aan. 9 jaar is nog een jonge God, maar geen piepjong Godje meer ;D
#363109
PS Ik ben erg tevreden over de gluco van orthovitaal. Meerdere mensen (jaja) die ik ken gebruiken het en die hadden forse gewrichtsklachten. Met de glucocomplex van orthovitaal zijn die klachten voor 90% verdwenen.
Kuma krijgt het ook.
#363120
Lizzy schreef: Als we gewandeld hebben en hij gaat daarna slapen, dan loopt hij echt slecht als hij z'n mand uit komt. Als hij dan even loopt, dan gaat het weer. Hij is nu 9 jaar. Een jonge God dus nog. Hij krijgt elke dag Primeval en Glucosamine (van de Tuinen maar ik krijg nu het idee dat hem dat geen ruk helpt). Rhus Tox. geprobeerd, daar moet hij van kotsen ???. Zal ik toch maar eens foto's laten maken van z'n voorhand? Of eerst nog een ander Gluco-preparaat proberen misschien?
Ik zou 'm (als je dat nog niet doet) even op de hoogste dosering Primeval zetten. Zie je daarop geen verbetering dan zou ik inderdaad even een fotootje hier en daar laten maken zodat je in ieder geval weet wat er wel en niet aan schort. Bij sommigen wil een kuurtje duivelsklauw erbij nog wel eens nuttig zijn.
Door pollekind
#363221
Je kunt wel in het wilde weg allerlei middeltjes gaan geven,maar dan moet je toch weten wààr tegen je iets geeft.Ik zou er dus voor kiezen om foto's te maken bij de DA,klinkt als Artrose o.i.d,en dan kijken wat je kunt gaan geven.Sterkte.
#363338
pollekind schreef: Je kunt wel in het wilde weg allerlei middeltjes gaan geven,maar dan moet je toch weten wààr tegen je iets geeft.Ik zou er dus voor kiezen om foto's te maken bij de DA,klinkt als Artrose o.i.d,en dan kijken wat je kunt gaan geven.Sterkte.
Denk je ook niet dat Lizzy niet het type is die middeltjes in de wilde weg gaat geven. Brutus heeft al last van zijn achterhand c.q. rug, daar krijgt hij die middelen voor. Het fotootje zou dan van de voorhand worden om te zien of er daar soms ook iets fout zit.
#363339
Nitus schreef: Geef jij Pimeval én Glucosamine? Ik wist niet dat je die 2 samen kon geven, ik dacht eigenlijk of, of..?

Jawel hoor, kan prima, alleen is het in de meeste gevallen niet nodig. Dan doen ze het op het ene middel prima, zodat het andere min of meer overbodig wordt.
#363340
Angelique schreef: Denk je ook niet dat Lizzy niet het type is die middeltjes in de wilde weg gaat geven. Brutus heeft al last van zijn achterhand c.q. rug, daar krijgt hij die middelen voor. Het fotootje zou dan van de voorhand worden om te zien of er daar soms ook iets fout zit.
Klopt helemaal Angelique!

We gaan inderdaad maar eens naar zijn voorpoten laten kijken....
Laatst gewijzigd door Lizzy op di 02 aug 2005, 18:02, 1 keer totaal gewijzigd.
#365441
Denk je ook niet dat Lizzy niet het type is die middeltjes in de wilde weg gaat geven. Brutus heeft al last van zijn achterhand c.q. rug, daar krijgt hij die middelen voor. Het fotootje zou dan van de voorhand worden om te zien of er daar soms ook iets fout zit.


hahaa daar tweifel ik niet aan
ik geef Lady ook glucosamine [ glucobest] en ze heeft geen last meer na een flinke wandeling dat ze wat stijvig is.
Maar als ik ook maar even twijfel dan zit ik bij de d.a hoor .
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door