Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door dazz
#362877
Ik meende dat ergens te lezen was over de verschillen in kwaliteit van bv. Rodi, Smuldier, Carnibest enz.
Kan iemand mijn daarnaar verwijzen, kan het niet vinden. >:(
Door dazz
#362913
Nee. eigenlijk niet. Ik bedoel hoe het vlees van merk x kwalitatief (slecht -goed) zich verhoudt tot het vlees van merk y. Of ik heb het niet goed gelezen.
Door Lizzy
#363084
Ik vind het eigenlijk moeilijk om te stellen: dit merk is slecht en dit is goed. Want de ene hond is de andere niet en de ene hond doet het goed op merk X en de andere op merk Y. Tevens is het helaas zo dat de fabrikanten niet veel informatie vrij geven over hun producten. Ook daarom is het soms heel moeilijk om over een product een goed oordeel te vellen.

Ik denk dat je het beste naar de websites kunt gaan van de diverse fabrikanten om daar te lezen wat er zoal in het product zit. Zelf let ik altijd goed op : geeft de fabrikant goed aan wat er allemaal in zijn producten verwerkt zit? Is er een analyse beschikbaar? Bevat het product gemalen botten als calciumleverancier of een calcium supplement (ik geef absoluut de voorkeur aan gemalen botten!). Dat soort dingen dus.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door