Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid van de kat. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Door jeanne
#361467
komt vandaag de buuf nog ff op bezoek, (ik had de huissleutel laten liggen) heeft ze nog twee speelmuisjes voor Sjonnie bij :D
Ze roept Sjonnie, en gaat nog ff met hem/haar knuffelen.
Ja, hem/haar! Want volgens haar man is Sjonnie een poes en geen kater :o
Niet dat het ons iets uitmaakt hoor, maar ik zit nu zelf heel internet af te struinen naar duidelijke plaatjes van poezen en kater kontjes :-\ maar nog niet echt iets duidelijks gevonden.
Ik zelf denk dat we een katertje hebben als ik zo naar zijn/haar achterkant kijk. Maar buuf twijfelt.
Wie heeft er een duidelijke foto van een poezen en kater-kontje?????
Nogmaals, het maakt ons echt niets uit als Sjonnie een meisje blijkt te zijn, maar ik wil het gewoon graag zeker weten.

(beetje domme vraag misschien, maar ik ben echt nog een kattenleek :-[ )
Door jeanne
#361478
202Spots schreef: Eerst zelf 'n foto maken???
achterkant met staart omhoog, en onderkant met pootjes wijd... :-\
ja, ga ik zo doen, hihi
hij/zij ligt nu op schoot te slapen
Door jeanne
#361500
202Spots schreef: Oh en uh...wel close up and personal he?!! 8)
hihi
zal er 18+ bij zetten, met een zwart balkje, oke?
hij/zij rent nu door de tuin, en vliegt af en toe naar binnen.
Laatst gewijzigd door jeanne op za 30 jul 2005, 21:38, 1 keer totaal gewijzigd.
Door gonny
#361518
hahahahaha je lijkt mij wel!!!!! ik loop hier (liep) dus ook te twijfelen!!!! maar sinds een weekje weet ik het zeker...ik heb hier 2 mannen!!! ;D
als je de staart omhoog doet, zie je als het een mannetje is tussen de poepert en t plassertje 2 bobbeltjes..... ;D
Door jeanne
#361529
er zit een bobbel tussen poepgat en plasgat, dat zijn dus de balletjes?
waarom zitten die ondersteboven ::) ;D

dus hoogstwaarschijnlijk heb ik een ventje ;)
Door Truus
#361532
jeanne schreef: hij/zij ligt nu bij jan, zal ff kijken of ik een foto kan/mag maken van zijn/haar achterste
momento
Dus je hebt een kat in de zak gekocht ::) ;D
Door Nelly
#361534
Helaas doet m'n scanner het nog steeds niet goed, anders zette ik SR met z'n kontje er bovenop en zou ik ik je de foto sturen. Maar dat gaat dus niet lukken.
Door jeanne
#361535
Nelly schreef: Helaas doet m'n scanner het nog steeds niet goed, anders zette ik SR met z'n kontje er bovenop en zou ik ik je de foto sturen. Maar dat gaat dus niet lukken.
whaaaaaaaaaahahaha ;D
mijn scanner doet het wel

maar ik maak maar gewoon een digitale foto
hihi
Door Nelly
#361536
jeanne schreef: er zit een bobbel tussen poepgat en plasgat, dat zijn dus de balletjes?
waarom zitten die ondersteboven ::) ;D

dus hoogstwaarschijnlijk heb ik een ventje ;)
Als ik het zo lees heb je idd een ventje. En waarom dat zaakje in onze ogen ondersteboven zit vraag ik me al jaren af. Zal wel een goeie reden hebben denk ik zo. ;)
 Terug naar “Vragen en Problemen gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door