Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door romila
#346907
Ben mn boodschappenlijstje aan ut maken om de helft van de week te gaan barfen en de andere helft CB te blijven voeren.
Met Cb eten mijn 3 honden op dit moment voor € 8,65 per dag... :o. Ik heb nu voor de vleesbotten en het orgaanvlees het gemiddelde per dag uitgerekend. Dan zit ik voor 3 honden op € 2,88 per dag...heb ik nog € 5,77 over voor groentemix, zuivel etc etc etc....dat gaat dus wel goedkoper uitkomen...!!
Door Lizzy
#346942
En wat heb je allemaal voor vlees en orgaanvlees en botten gescoord?

(voor 5,77 kun je een poepsjieke groentemix maken ;D ;D!!).
Door romila
#347272
Lizzy schreef: En wat heb je allemaal voor vlees en orgaanvlees en botten gescoord?

(voor 5,77 kun je een poepsjieke groentemix maken ;D ;D!!).
Ik heb alleen mn lijstje nog maar gemaakt...hoop ut zaterdag te gaan halen. Van alles wat, lam, schaap, rund en kip. Moet nog ff opzoek voor zalmkoppen. Poepsjieke groentemix??? Wil graag goedkoper uit zijn... ;D Dus gewoon een goede mix...mijn honden zijn ook niet zo "sjiek" gelukkig!! 8)
Door Lizzy
#347275
romila schreef: Ik heb alleen mn lijstje nog maar gemaakt...hoop ut zaterdag te gaan halen. Van alles wat, lam, schaap, rund en kip. Moet nog ff opzoek voor zalmkoppen. Poepsjieke groentemix??? Wil graag goedkoper uit zijn... ;D Dus gewoon een goede mix...mijn honden zijn ook niet zo "sjiek" gelukkig!! 8)
;D ;D ;D

Nee, natuurlijk! Maar als je dus een beetje slim groente inkoopt (en bijv. aan de reformwinkel of groentewinkel of supermarkt vraagt of je de groentes mag ophalen die zij weggooien - vaak zit er 1 plekje aan en is de rest prachtig!): dan ben je dus echt goedkoop uit!
Door romila
#347344
Lizzy schreef: Maar als je dus een beetje slim groente inkoopt (en bijv. aan de reformwinkel of groentewinkel of supermarkt vraagt of je de groentes mag ophalen die zij weggooien - vaak zit er 1 plekje aan en is de rest prachtig!): dan ben je dus echt goedkoop uit!
Das mijn plan ook maar moet eerst mn "stoute schoenen" ff vinden ;D ;D ook voor de zalmkoppen... Maar dat komt wel hoor, alleen duurt ff wat langer omdat ik ook in nieuwe omgeving woon dus heg nog steg ken...Maar voor mn hondjes heb ik alles over dus dat komt helemaal goed!
Door peerle
#359351
dat komt wel goed :)
Ik ging ook eerst stukken kalfsbot in de supermarkt halen, nu ken ik een slager waar ik ze GRATIS krijg, dus je moet gewoon je adresjes weten vinden...een adresje voor pens, dàt heb ik nog nodig...
groenten idd van de markt of in de winkel voor ze gaan sluiten de 'overschot' vragen.
Door hiram
#410948
romila schreef: Ben mn boodschappenlijstje aan ut maken om de helft van de week te gaan barfen en de andere helft CB te blijven voeren.
Met Cb eten mijn 3 honden op dit moment voor € 8,65 per dag... :o. Ik heb nu voor de vleesbotten en het orgaanvlees het gemiddelde per dag uitgerekend. Dan zit ik voor 3 honden op € 2,88 per dag...heb ik nog € 5,77 over voor groentemix, zuivel etc etc etc....dat gaat dus wel goedkoper uitkomen...!!
barfen kan soms duur lijken maar vergeet niet dat je wel kwaliteit voor je geld krijgt en dat kan je van brokken niet zeggen welk merk dan ook ;)
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door