Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

#355633
Nou ik durf zo zoetjes aan positief te worden en te zeggen dat we aan de beterende hand zijn.

Z´n huid is momenteel heel erg rustig, er komen bijna geen grote nieuwe bulten meer bij. Verder zit er alweer aardig wat haar op, en dan lijkt het natuurlijk ook al een stuk minder erg.

Heb van de week nog contact gehad met Tannetje.

Ze kon me niet vertellen waardoor het nu beter gaat, het kan door de korrels, de voeding of door het zeewater komen. Of een combinatie ervan. Maar daar gaan we binnenkort misschien wel achterkomen.

We moeten nog doorgaan met het dieet en zo ook met de korrels en het zwemmen in zee.
Over 2,5 week zijn de 6 weken van het dieet voorbij. En dan gaan we met Tannetje overleggen om met 1 ding stoppen en kijken hoe het gaat. Gaat dat goed dan gaan we met het volgende stoppen.

Mocht het dan weer terug komen dan weten we in ieder geval waar het aan ligt en kunnen we van daar uit weer verder werken.
En komt het niet terug ja dan zullen we er waarschijnlijk nooit of niet zo makkelijk achter komen wat het nou geweest is.

Kortom het gaat dus beter maar we zijn er nog niet.

Wordt vervolgd over 2,5 week.
Laatst gewijzigd door Breezer op wo 27 jul 2005, 21:59, 1 keer totaal gewijzigd.
#355635
Heeeee, fijn dat het zo goed gaat met Breezer. Houwe zo!
Allergieen zijn rare dingen, je weet soms niet wat waasrdoor komt, maar het belangrijkste is toch dat het over is. Wat zal Breezer opgelucht zijn! En jullie ook natuurlijk ;)
Door Breezer
#355906
Jaja ik hoop echt van harte dat het ook de goede kant op blijft gaan, en dat we geen terugval krijgen.

Maar goed morgenavond komt z´n vriendinnetje en dan gaan we weer naar het strand bij Velsen. Kunnen ze lekker rennen en zwemmen.
Door Breezer
#358022
Hitam schreef: En die kale plek op zijn staart? Gaat die ook beter?
Nee die is nog steeds kaal, wordt niet kaler maar wordt ook niet beter. Ik denk dat dat toch iets te maken heeft met dat sleetje rijden overal en nergens.

Z´n borst wordt trouwens wel met de dag beter, hoewel ik wel merk dat als we een weekje niet naar zee gaan het toch weer iets roder wordt en er dan toch weer 1 of 2 nieuwe bultjes komen.

Van het weekend hebben we trouwens ook nog met een ontstoken poot lopen tobben, maar dat gaat gelukkig nu de goede kant op. Hij had een heel klein plekkie tussen z´n kussentjes, schijnbaar is daar vuil in gekomen want binnen een paar uur zat er een giga bult tussen z´n tenen. Z´n tenen stonden 1,5cm uit elkaar, zo groot was het.
Ik heb er gelijk flink op zitten drukken, en zo kwam er een hele hoop rotzooi tussen z´n kussentjes vandaan.
Heb hem toen ff in de week gezet met sodawater, en daarna trekzalf erop gedaan. Dat heb ik 2x gedaan en toen ging het al beter. Gisteren op het strand ook weer lekker geweekt in het zoute water, en toen we thuis kwamen wondspray er tussen gespoten om te ontsmetten. En vandaag ziet het er al aardig ingedroogd uit. Dus dat komt wel goed.

Maar we vallen wel van het een in het ander zeg!!

Ik zal zo eens kijken of meneer zin heeft om te poseren, kan ik ff een foto maken van z´n borst.
Laatst gewijzigd door Breezer op ma 25 jul 2005, 22:20, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Breezer
#359740
Nou hierbij 3 foto´s! Meneer had totaal geen zin, maar moest gewoon even naar mij luisteren.

Zoals je kan zien groeit er gelukkig alweer wat haar op, en zijn er nog maar een paar bulten zichtbaar.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door