Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Lucky
#359282
Anderhalve week geleden is mijn hond gesteriliseerd. Het leek allemaal goed te gaan, maar twee dagen geleden zag ik opeens dat ze zo nu en dan een druppeltje verdund bloed/slijm verliest. Komt dit wel vaker voor na zo'n operatie of moet ik dan denken aan een ontsteking en naar de dierenarts rennen?
Gebruikersavatar
Door Angelique
#359310
Lucky schreef: Anderhalve week geleden is mijn hond gesteriliseerd. Het leek allemaal goed te gaan, maar twee dagen geleden zag ik opeens dat ze zo nu en dan een druppeltje verdund bloed/slijm verliest. Komt dit wel vaker voor na zo'n operatie of moet ik dan denken aan een ontsteking en naar de dierenarts rennen?
Als dit uit de wond komt zou ik het zeker even na laten kijken door de DA.
Door Lucky
#359316
Oh sorry, mijn fout. Het komt uit de vagina. De wond zelf heelt goed (hechtingen zijn er al uit), ze is verder ook niet ziek en eet goed. Alleen hangt er soms een druppeltje licht rood slijm.
Door Audrina
#359324
Inderdaad ff langs de DA. Ik weet niet of ze gecastreerd of gesteriliseerd is, maar aan de binnenkant zit ook een wond. Het kan zijn dat de boel daar is gaan irriteren en dat daar dat bloed / slijm vandaan komt.
Mijn oudste teef had dit ook. Van buiten zag alles er goed uit, maar van binnen was het gaan irriteren. De baarmoeder was verwijderd en mijn teef kon niet tegen het hechtmateriaal dat ze toen gebruikt hadden (is al meer dan 11 jaar geleden hoor).
Druppeltjes bloed of slijm uit de vagina van een teefje dat niet loops is of dat niet op het punt staat om te bevallen is altijd een reden om ff langs de DA te gaan.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door