Hier kun je al je vragen, problemen, informatie kwijt over vaccinaties, parasieten en wormen

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door sylvia
#35232
Ongeveer drie weken geleden is Boris geent en de plek waar hij is geent is nu werkelijk een giga grote schijf...nou eigenlijk meer een langwerpige plek op zijn rug.
Ik heb nog nooit zo'n heftige reactie gezien op een enting bij 1 van mijn dieren.
Ik denk gezien zijn reactie dat het geen slechte zaak voor hem is dat hij een vrouwtje heeft die alleen in enten van dieren onder de leeftijd van 12 maanden gelooft,en dat hij niet ieder jaar ondergespoten gaat worden.
Door Truus
#35234
Ik heb dat ook wel eens gezien bij een hond hier op het veld.
Het trok wel weer weg maar het was een mega bobbel :o
Raar gezicht he.
Gebruikersavatar
Door sylvia
#35235
nou het is bij hem een vinger dikke streng die zo'n 6 cm lang is en dat op een kitten :o
Door Truus
#35236
Ach zielepietje :(
Ik weet er verder niet veel over te zeggen :-\
Is wel erg heftig zeg!
Gebruikersavatar
Door sylvia
#35264
nee maar aan je vraag te zien zal ik dat straks direkt halen bij de drogist.
Gebruikersavatar
Door Ivonne
#35335
tsssss, verder heeft ie erg geen last van? Pijn of jeuk of weetikveelwat?

En idd hij heeft mazzel met zijn vrouwtje dat zich verdiept heeft in voer en entingen.... Boris had dat veeeel slechter kunnen treffen.
Gebruikersavatar
Door sylvia
#35343
Zo te zien heeft hij er niet echt last van,maar hij vindt het niet prettig als je eraan zit dus het zal wel gevoelig zijn.
Door margreet
#35345
sylvia schreef: Zo te zien heeft hij er niet echt last van,maar hij vindt het niet prettig als je eraan zit dus het zal wel gevoelig zijn.
Die ervaring heb ik ook ja
Door Lupa
#35527
als het goed is is de bult over een paar dagen weg, maar het is natuurlijk niet goed he.
1 van mijn honden heeft het ook gehad.
Door qyan
#35535
rot entingen ook >:(
qyan kreeg toen zijn immense bult als pup zijnde van de kennelhoest inenting, dat ding heeft er 3 weken gezeten toen
Gebruikersavatar
Door sylvia
#35756
De streng is alweer aan het afnemen ,maar ik heb nog niet eerder zo'n reactie meegemaakt bij mijn honden,van de katten thuis kan ik me dat eigenlijk niet herinneren,maar zou het bij katten eerder tot zulke reacties leiden ,want tijger had ook best een bult alleen was die zo bovenmaats groot van lichaam dat dat bultje niet zo opviel als nu de streng op Boris zijn rug.
Door Lizzy
#35867
sylvia schreef: De streng is alweer aan het afnemen ,maar ik heb nog niet eerder zo'n reactie meegemaakt bij mijn honden,van de katten thuis kan ik me dat eigenlijk niet herinneren,maar zou het bij katten eerder tot zulke reacties leiden ,want tijger had ook best een bult alleen was die zo bovenmaats groot van lichaam dat dat bultje niet zo opviel als nu de streng op Boris zijn rug.
Ik heb het helaas ook mee gemaakt. Dan welliswaar met Brutus. Die had een bult op zijn nek, zo groot als een meloen! Dit heeft echt heel lang geduurd, voordat tie weg was (die bult).,
Gebruikersavatar
Door sylvia
#35909
Lizzy schreef: Ik heb het helaas ook mee gemaakt. Dan welliswaar met Brutus. Die had een bult op zijn nek, zo groot als een meloen! Dit heeft echt heel lang geduurd, voordat tie weg was (die bult).,
Ik heb bij een hond wel eens een kleine verdikkeing een soort van klein propje gevoeld maar de enige serieuze grote verdikking was die bij de hond van mijn vriendin,die toen ook op de intensive care heft gelegen,en bijna het loodje had gelegd.
 Terug naar “Vaccinatie/Parasieten/Wormen”

Barfplaats wordt gesponsord door