Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door hiram
#358424
hoi,

ik heb twee volwassen boxers.
heeft iemand n menu-suggestie voor me?
want ik ben er nog niet zo in thuis.

gr en alvast bedankt,

hiram
Door Peet
#358436
Hiram,

Uit jouw andere mailtje lees ik dat jij nog helemaal niet zo open staat voor barf (Barf, jaja...)....

Ik zou zeggen, lees je eerst eens in en kijk of het je aanspreekt.
Als het je aanspreekt, lees je dan eens in op de ze site. Kijk bij de voorbeeldmenu's en - nog belangrijker - lees de artikelen in de bibliotheek.

En kom dan gerust met je vragen.

P.S.: en je kan je dan ook even voorstellen ;)
Laatst gewijzigd door Peet op di 26 jul 2005, 11:37, 1 keer totaal gewijzigd.
Door romila
#358449
Hoi ik heb 3 van die kanjers, die eten al kvv en we gaan over op BARF zo snel het kan. Lees je goed in en je moet er wel achter staan... Ik ben er mee begonnen omdat mijn oudste reu als pup veel te mager bleef. Nu kan ik m goed op gewicht houden en eet hij blij zn bak leeg ipv met hele lange tanden zoals bij brokken..
Als je je misschien niet in ut WOLF verhaal kan vinden, dat kan. Maar feit blijft wel dat een hond een carnivoor is en niks aan granen heeft waar de commerciële brokken bol van staan...
Door ducktails
#358613
Ik heb 4 boxers volledig op Barf en een menu suggestie kan ik je niet zomaar geven.
Als je zelf wilt samenstellen zul je je eerst moeten inlezen.
Wat heeft mijn hond allemaal nodig..en heel belangrijk, waar haal ik de ingredienten weg.
Tot die tijd zou je eerst op een volledige versvoer over kunnen gaan.
Maar vertel eens, wat is de reden dat je over wilt gaan op b.v. Barf?
En ook ik heb je andere berichtje gelezen...
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door