Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door Aura
#357324
Gisteren heb ik weer een nieuw portie Carnibest gehaald. Alweer, want ik krijg steeds maar 10 kg als ik 20 kg bestel ???
Maar nu was er dus wel 20 kg. Ik dacht steeds dat het 35 euro kostte voor 10 kg, maar nu blijkt dat het 35 euro is voor 12 kg! Ik kwam uit op 58 euro en nogwat (voor 20 kg), dus dan is het volgens mij net zo duur als wanneer ik het bij een verdeelpunt haal. ;D

De dierenwinkel bestelt het vers trouwens bij Godeschalk. Heeft Godeschalk eigenlijk ook Glucobest? Dat had ik ook besteld, maar komt maar niet binnen. Misschien omdat ze het niet hebben?
Gebruikersavatar
Door Angelique
#357475
[quote="Aura"]
Gisteren heb ik weer een nieuw portie Carnibest gehaald. Alweer, want ik krijg steeds maar 10 kg als ik 20 kg bestel ???
Maar nu was er dus wel 20 kg. Ik dacht steeds dat het 35 euro kostte voor 10 kg, maar nu blijkt dat het 35 euro is voor 12 kg! Ik kwam uit op 58 euro en nogwat (voor 20 kg), dus dan is het volgens mij net zo duur als wanneer ik het bij een verdeelpunt haal. ;D

De dierenwinkel bestelt het vers trouwens bij Godeschalk. Heeft Godeschalk eigenlijk ook Glucobest? Dat had ik ook besteld, maar komt maar niet binnen. Misschien omdat ze het niet hebben?
[/quote]


Tja raar dat je niet krijgt wat je besteld, maar daar kunnen we hier natuurlijk ook niks aan doen, dat ligt dan puur aan het adres waar je het haalt. Zo te zien betaal je gewoon de adviesprijs die geldt voor 20 kilo en die zul je overal betalen. Daar is niks "duur" aan. De meeste verkooppunten hanteren wel een korting bij grotere afname, maar daar valt 20kg meestal niet onder.

Of Godeschalk Glucobest heeft kun je toch volgens mij het beste aan Godeschalk vragen. Of je kijkt even bij de verkoopadressen van Glucobest, waar hij overigens niet bijstaat, dus de kans dat hij het heeft is dan nihil.
Door pollekind
#357514
Om welke soort CB gaat deze topic?Ik heb zojuist 5 kilo Lams en Rijst gehaald om het te gaan proberen.Ik moest € 3,50 per rol van 1 kilo betalen.De Natuur koste daar € 2,95 per kilo.
Door Audrina
#357523
[quote="Angelique"]
Of Godeschalk Glucobest heeft kun je toch volgens mij het beste aan Godeschalk vragen. Of je kijkt even bij de verkoopadressen van Glucobest, waar hij overigens niet bijstaat, dus de kans dat hij het heeft is dan nihil.
[/quote]

Als Godeschalk toch naar Ermelo gaat om CB te halen kan ie toch ook meteen een potje (of meerdere potjes) Glucobest meenemen? Moet ie het zelf ook wel willen natuurlijk.
Door Audrina
#357591
[quote="Debora"]
Brengt Godeschalk ook in Amsterdam?
[/quote]

Denk 't niet. Godeschalk zit in Holten in Overijssel. ;)
Gebruikersavatar
Door Angelique
#357980
[quote="Audrina"]
Als Godeschalk toch naar Ermelo gaat om CB te halen kan ie toch ook meteen een potje (of meerdere potjes) Glucobest meenemen? Moet ie het zelf ook wel willen natuurlijk.
[/quote]

Ja, zou kunnen. Wat je zegt. Als die het wil. Maar daar gaan wij helaas niet over. :-\
Gebruikersavatar
Door Angelique
#357982
[quote="pollekind"]
Om welke soort CB gaat deze topic?Ik heb zojuist 5 kilo Lams en Rijst gehaald om het te gaan proberen.Ik moest € 3,50 per rol van 1 kilo betalen.De Natuur koste daar € 2,95 per kilo.
[/quote]

Dat zijn de adviesprijzen. Lam en kip 3,50 en natuur 2,95.
Door Debora
#357993
[quote="Audrina"]
Denk 't niet. Godeschalk zit in Holten in Overijssel. ;)
[/quote]

Erg jammer :( binnenkort ga ik zelf maar eens naar Ermelo om flink in te slaan.
Door Truus
#358003
[quote="Debora"]
Erg jammer :( binnenkort ga ik zelf maar eens naar Ermelo om flink in te slaan.
[/quote]
In Amsterdam hebben ze Banditvoer bestaat uit 100% biologisch vlees en groenten zonder conserveringsmiddelen en smaak/kleurstoffen.
Verkoop bij de natuurwinkel van Tannetje.
Dat is in jouw woonplaats toch?
Gebruikersavatar
Door Angelique
#358028
[quote="Truus"]
In Amsterdam hebben ze Banditvoer bestaat uit 100% biologisch vlees en groenten zonder conserveringsmiddelen en smaak/kleurstoffen.
Verkoop bij de natuurwinkel van Tannetje.
Dat is in jouw woonplaats toch?
[/quote]

Volgens mij wil ze Carnibest ::) Maar dat hebben ze daar ook hoor ;D
Door Debora
#358032
Bandit valt niet zo heel erg goed bij Sam jammergenoeg ::) vandaar de Carnibest. En inderdaad, ik ga ook vaak naar Natuurlijk voor dieren om daar te halen maar het lijkt me makkelijker om in 1 keer veel in te slaan, zeker nu ik het dagelijks wil gaan voeren.
Gebruikersavatar
Door Angelique
#358038
[quote="Debora"]
Bandit valt niet zo heel erg goed bij Sam jammergenoeg ::) vandaar de Carnibest. En inderdaad, ik ga ook vaak naar Natuurlijk voor dieren om daar te halen maar het lijkt me makkelijker om in 1 keer veel in te slaan, zeker nu ik het dagelijks wil gaan voeren.
[/quote]

En kun je daar geen korting krijgen dan bij grote afnamen?
Door Debora
#358043
Ik kan het wel bestellen zei die mevrouw in de winkel, dan moet ik een dag vantevoren bellen en zeggen wat ik wil en dan meteen de volgende ochtend komen ophalen. En toen was ik weer te mutserig om te vragen of ik dan ook korting zou krijgen :-[
Door Jolly
#358052
debora, als je besteld doe dit dan wel op de maandag voor 16:00, dan is het er dinsdagochtend en anders donderdagmiddag bestellen voor 16:00, dan is het er vrijdagochtend.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door