Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Gebruikersavatar
Door pleuntje
#357016
Bandit krijgt Carnibest natuur. Nu vind ik dat hij best veel ontlasting heeft. Zeker 2-3 keer per dag, terwijl ik hier lees dat de ontlasting veel minder hoort te zijn.
Wel krijgt hij brokjes als beloning, maar dat is niet te vergelijken wat hij als eten krijgt. Dus lijkt me sterk dat hij daar zoveel van poept. Ook krijgt hij elke dag een pensstaafje.
Door Lizzy
#357017
Poept hij dan ook hele grote hopen? (mijn honden poepen ook 2 a 3 keer per dag trouwens - zij eten zelf samengestelde voeding).
Door Audrina
#357023
Bandit is toch nog een pup? Die poepen vaker dan volwassen honden. En hier poepen mijn volwassen honden (krijgen deels Carnibest & deels barf) ook 2 a 3 keer per dag.
Gebruikersavatar
Door Binno
#357026
Hier meestal 2 keer per dag, onze maltezer zelfs maar één keer (alledrie volwassen honden). Maar het is vooral de hoeveelheid dat ze poepen, en dat is echt wel een hele hoop minder dan in hun brokkentijd. ;D ;)
Door sentinel1984
#357035
Ik heb ook een pup van 14 weken (Zwitserse herder). Hij krijgt ook Carnibest natuur.
Hij poept ook 2 a 3 keer per dag. en soms als hij last van mijn maag heeft zelfs 4 keer. Ik maak mij hier niet zo druk over. Hij is nog een pup en witte herders hebben snel last van hun darmen.
Door Jojo
#357600
Als ik Joey 2x per dag voer, poept hij ook 2x per dag. Voer ik hem maar 1 keer, dan poept hij ook maar 1 keer dus misschien is dat het bij hem ook wel?!
Gebruikersavatar
Door Pauline
#357818
Mijn pup Joris poept en eet 3x per dag. Maar inderdaad zoals Lizzy al opmerkte geen grote hoeveelheden. Mooie kleine droge keutels die je (als je die behoefte hebt) zo met je blote hand op zou kunnen pakken. :D
Door Nelly
#357873
[quote="sentinel1984"]
Ik heb ook een pup van 14 weken (Zwitserse herder). Hij krijgt ook Carnibest natuur.
Hij poept ook 2 a 3 keer per dag. en soms als hij last van mijn maag heeft zelfs 4 keer. Ik maak mij hier niet zo druk over. Hij is nog een pup en witte herders hebben snel last van hun darmen.
[/quote]Sorry, maar hier ben ik het niet mee eens, ik heb 2 witte herders, tot vorige week woensdag zelfs 3; en Andor de jongste, nu 10 maanden heeft nog nooit diarree gehad, hij is grootgebracht met bibi en krijgt dat nog steeds, afgewisseld met barf. Angel is 61/2, is bij haar vorige eigenaar opgegroeid met brokken, eet sinds ze bij mij is ook bibi en barf en heeft in de ruim 4 jaar dat ik haar nu heb, nog nooit diarree gehad. Ashley, vorige week overleden, was de enige die wel eens maag/darm klachten had. Maar sinds hij bibi en barf at, was dat ook een heel stuk minder.
Gebruikersavatar
Door pleuntje
#357892
Ik maak me hier ook niet druk om ofzo. Had alleen begrepen dat ze van vers minder moeten poepen. Maar mijn vorige hond die brokken kreeg, poepte dus echt niet meer.
Gebruikersavatar
Door sylvia
#358358
[quote="pleuntje"]
Ik maak me hier ook niet druk om ofzo. Had alleen begrepen dat ze van vers minder moeten poepen. Maar mijn vorige hond die brokken kreeg, poepte dus echt niet meer.
[/quote]

Dan heb je kans dat als je deze hond brokken gaat geven dat je een bergbeklimmersuitrusting nodig hebt om over de hopen te klimmen die hij dan neer gaat leggen.
en anders zou ik toch eens met die beloningsbrokjes stoppen.
Gebruikersavatar
Door pleuntje
#358402
Ik heb ook alrunderhart gekocht om in de oven te drogen als beloning. Ook heb ik nu vakantie, dus eindeljk tijd om zelf hondenkoekjes te bakken.dus we kunnen aan de slag.

Mijn hond is nu nog in de fase dat hij dingen moet leren dmv wat lekkers. Het zijn maar minipuppenbrokjes die hij krijgt.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door