Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Bacchuz
#356664
Ik geef mijn teckel van 5 jaar altijd Royal Canin Mini Adult, dit zijn harde brokken.
VErder weet ik eigenlijk niet wat ik hem nog meer kan geven en ik zou hem toch ook graag eens wat anders voorschotelen, iets warms bijvoorbeeld.
Want dat lijkt me, net als bij de mens, toch ook goed voor mijn organen, ja toch ?!?!

Weet iemand misschien een gezond en warm maaltje voor mijn ventje ?

Groet Bacchuz en poot van Boris
#356669
Eh... dit is een barf-forum. Hier discussieren we over verse rauwe voeding voor honden en katten, dus vers rauw vlees, organen, botten.
Misschien moet je eerst eens de belangrijke stukken in de bibliotheek lezen.
Door Netty
#356719
hi Bacchuzz
ik heb een miniteckel, ook gladhaar, leuk dat je hier komt kijken.
als ik je een raad kan geven, ga eerst even in de bieb lezen over barf, in de tussen tijd kun je alvast met versvoer beginnen, ook daarover kun je het een en ander in de bieb lezen.
warms, ik denk dat je gekookt eten bedoelt, maar daar kan ik je gelijk al een antwoord op geven, we geven alles rauw.
kijk eerst even of je bij jou in de buurt versvoer kunt kopen, zo niet dan ook hier op barfplaats kan je de adressen van verschillende firma's vinden.
ik wil je alvast vertellen dat je Boris er een groot plezier mee doet
Door Lizzy
#356994
Wat jou hond nodig heeft is rauw vers vlees! En geen brokken. En geen warme maaltijd. Want jou Teckel is eigenlijk een gedomestiseerde wolf met het spijsverteringsstelsel van een echt wolf!

Misschien is het een idee om eerst langzaam over te schakelen naar verse/rauwe kant-en-klaar voeding? Er zijn diverse merken op de markt!

www.ahv-breda.nl
www.banditvoeding.nl
www.bibidiervoeding.nl
www.carnibest.nl
www.ducknatuurvoeding.com
www.energique.nl
www.kivo-petfood.nl/index-nl.htm
www.prinspetfood.nl
www.rodipetfood.nl
www.diervoeding.com (Smuldier)
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door