Hier kun je al je vragen en problemen kwijt over het zelf samenstellen voeding voor katten.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Door SHIVA
#355444
vandaag de katten een eendagskuiken gegeven
Dacht er echt goed aan te doen ,zeker voor snoes omdat ze zelf ook jaagt en vogels en kikkers en weet ik veel allemaal eet
Nou wat een krengen zeg,de een gaat er mee kroelen de ander blaast ertegen en loopt met een dikke staart weg en snoes kijkt me op een manier aan echt zo,Vrouwtje wat flik je me nu endraait zich om en sproeit
word ik natuurlijk boos en moppert gaat ze om me been heen kopjes geven
Wat is dit? toch niet normaal meer.bestaat er zoiets van een kliniek voor gestoorde katten pieterbaan centrum of i.d.
raakt zelf in de stress van ze ;)
gr shiva
Gebruikersavatar
Door sylvia
#355449
Hahahahahaha, ik lig hier in een deuk ;D ;D ;D ;D


Ik zou ze zeker de eerste keer even koken Anneke ;)
Door SHIVA
#355465
Hoe bedoel je koken ???
Heb nog nooit een gekookte eende keuken gezien hoor
Even serieus moet ik ze dan eerst koken tot ze gaar zijn?
Scotty vond ze geweldig maar dat is ook een hond ::)
Echt de omgekeerde wereld hier
gr shiva
Gebruikersavatar
Door sylvia
#355584
SHIVA schreef: Hoe bedoel je koken ???
Heb nog nooit een gekookte eende keuken gezien hoor
Even serieus moet ik ze dan eerst koken tot ze gaar zijn?
Scotty vond ze geweldig maar dat is ook een hond ::)
Echt de omgekeerde wereld hier
gr shiva
Ja je doet ze eerst even gaar koken , als ze dat wel eten dan ga je ze steeds minder gaar koken totdat je ze rauw kunt geven.
Door Mevroi Kruim
#355629
Femke schreef: of inknippen, helpt ook wel :-X :-X :-X :-X
idd :-X :-X :-X :P de maaginhoud kan er dan uitkomen :P

Maarre, als jouw katten gestoord zijn zijn die van mij het ook, die hebben vergelijkbare reacties. Eentje stoof zelfs in paniek het huis uit als ik in het begin iets van rauw dood beest voor z'n neus zette. Kletter de trap af pieieieieiep de bocht om kedeng door het kattenluik ;D ;D ;D
Is ook allemaal overgegaan. Honger en rauwe bonen vlees weetjewel 8)
Door SHIVA
#357193
Nou Ik had natuurlijk wel even de pootjes er uitgetrokken zodat er toch wat vlees zat maar volgende week probeer ik het wel weer
vanochtend wel een rat gevonden in de tuin
is toch even iets lekkerder dan zo kuikentje
gr shiva
Gebruikersavatar
Door sylvia
#357430
SHIVA schreef: Nou Ik had natuurlijk wel even de pootjes er uitgetrokken zodat er toch wat vlees zat maar volgende week probeer ik het wel weer
vanochtend wel een rat gevonden in de tuin
is toch even iets lekkerder dan zo kuikentje
gr shiva
Nou als je hem gevonden hebt was hij toch niet zo lekker :-X ;D
Door SHIVA
#359749
Ja doei alleen een stuk van zijn achterkantje lag er
het is dat hij een lange dikke staart er nog had zitten
Wat ik dus niet begrijp is dat ze wel kipfile koolvis en rundvlees eten maar geen bibi of cb soms de cb van de honden maar de rest ho maar
gr shiva
Laatst gewijzigd door SHIVA op wo 27 jul 2005, 22:09, 1 keer totaal gewijzigd.
Door geer
#359792
Mijn katten eten die dingen dus pertinent niet. Of ik ze nu rauw serveer, kook, heel geef of in mootjes hak, ze kijken alsof ze water zien branden. Zelfs Teckel Ted vindy kuikentjes toch best een beetje zielig om te eten. Ze legt ze meestal op de grond om er met een treurig, scheef koppie naar te kijken. zo van "Baas, ik had een levend kuikentje veeeel leuker gevonden!" ;D Dus Ted en ik eten kuikens samen (nou ja, bij wijze van dan).
Sophie heeft, na het dwergwerpen, het kuikenwerpen ontdekt. Dat betekent dat je er een paar gaatjes in bijt, hem bij een van zijn pootjes pakt en er dan heeeeel hard mee schudt totdat het struif tegen de muur op zit en het arme kieken met een plofje een meter verderop op zijn snufferd landt....

Leuke dingen joh, die kuikens ::) ;D
Laatst gewijzigd door geer op wo 27 jul 2005, 23:04, 1 keer totaal gewijzigd.
Door SHIVA
#364099
Geer ik heb er helemaal beeld bij
Intussen heb ik twee kuikens gekookt maar ook dit willen ze niet
Ik word er gek van. van die katten
gelukkig heb ik er maar drie ;)
gr shiva
Gebruikersavatar
Door sylvia
#364119
Hier eten de honden ook echt geen kuikens hoor, Bunny heeft geen interesse, Donna sjouwt er mee rond en Eden probeert ze te reanimeren en zet er een bedroefd begrafenis gezichtje bij op....aaahhhhh zielug hij doet het niet meer :'(
Door Femke
#364280
sylvia schreef: Eden probeert ze te reanimeren en zet er een bedroefd begrafenis gezichtje bij op....aaahhhhh zielug hij doet het niet meer :'(
;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D
Door Nelly
#365086
Nou ik hoop dat SR niet te moeilijk gaat doen met kuikens; hij eet graag kippenekken en pootjes dus misschien valt het mee. Wat de honden betreft: Andor vreet alles wat ik hem voorzet en Angel wil wel eens mutsen. Maar ja, dan komt Andor, die inmiddels z'n bak leeg heeft en eet Angel haar portie ook op ;D Dus begint bij Angel nu heel langzaam het kwartje door te vallen dat ze maar beter haar bordje leeg kan eten, want ze krijgt dus echt geen nieuw van me 8)
 Terug naar “Vragen, problemen en discussie BARF en KVV”

Barfplaats wordt gesponsord door