Hier kun je je BARF menu plaatsen. Andere leden kunnen daar op reageren. Leerzaam!

Moderator: Lizzy

Door romila
#354655
Ze krijgen nog steeds dagelijks CB, heb helaas nog geen bestelling in Vianen kunnen doen. Nu heb ik wat restjes in de vriezer en de koelkast.
Maar dus geen orgaanvlees en groentemix meer.
Wat ik heb:
tonijn uit blik
fruitmix
biogarde of huttekase
eieren
kippenekkken
Kan dit voor een dagje? en wat zouden jullie dan wel of niet uit deze lijst toevoegen??
Ik heb ook nog 8 rodi rund/groente schijven....
Door romila
#354662
[quote="Truus"]
Hier kan je een prima menuutje van samenstellen hoor.
Het is allemaal heel goed en zo kan je toch vooruit ;)/
[/quote]Nou das mooi dan! Hebben ze morgen een "ressies dagie"!! De Rodi schijven zijn nie nodig denk ik, of wel??
Door Truus
#354667
[quote="romila"]
Nou das mooi dan! Hebben ze morgen een "ressies dagie"!! De Rodi schijven zijn nie nodig denk ik, of wel??
[/quote]
Dat ligt eraan hoeveel je normaal per dag geeft, maar het is niet nodig nee. Alle "restjes"is prima om te geven.
Ze hebben een lekker dagje morgen en vragen straks om meer :D
Door romila
#354674
Normaal krijgen ze met zn drieen 3 kilo CB, ik heb bijna 2 kilo kippenekken plus bijna 600 gr fruitmix, 1 bakje huttekase (of 1 bakje biogarde), elk 1 ei. In 1 blikje tonijn zit 280 gr (ik heb er 4)
Hoeveel tonijn zal ik dan toevoegen? Kan tonijn samen met fruit zonder mogelijkheid op gasvorming?
Laatst gewijzigd door romila op wo 20 jul 2005, 00:17, 1 keer totaal gewijzigd.
Door 202spots
#354689
[quote="romila"]
Normaal krijgen ze met zn drieen 3 kilo CB, ik heb bijna 2 kilo kippenekken plus bijna 600 gr fruitmix, 1 bakje huttekase (of 1 bakje biogarde), elk 1 ei. In 1 blikje tonijn zit 280 gr (ik heb er 4)
Hoeveel tonijn zal ik dan toevoegen? Kan tonijn samen met fruit zonder mogelijkheid op gasvorming?
[/quote]

Ik zou de fruitmix met de huttekase zo'n 1.5 - 2 uur voor de rest van de maaltijd geven...
en dan later 2 blikjes tonijn met z'n drieen delen en daar voor ieder 'n ei bij doen,dat in de bak geven en dan de kippenekken er achter aan.
Door romila
#354697
[quote="202Spots"]
Ik zou de fruitmix met de huttekase zo'n 1.5 - 2 uur voor de rest van de maaltijd geven...
en dan later 2 blikjes tonijn met z'n drieen delen en daar voor ieder 'n ei bij doen,dat in de bak geven en dan de kippenekken er achter aan.
[/quote]Als ik ut goed begrijp ga je van 1 maaltijd uit? Met paar uurtjes ertussen maar ik voer zowel 's ochtends als 's avonds. Hoe zou je dat dan indelen? Geef wel graag iets vóór de nekken ivm gulzigheid... Of dan de fruitmix plus huttekase als ontbijt en de rest 's avonds??
Laatst gewijzigd door romila op wo 20 jul 2005, 01:15, 1 keer totaal gewijzigd.
Door 202spots
#354704
[quote="romila"]
Als ik ut goed begrijp ga je van 1 maaltijd uit? Met paar uurtjes ertussen maar ik voer zowel 's ochtends als 's avonds. Hoe zou je dat dan indelen? Geef wel graag iets vóór de nekken ivm gulzigheid... Of dan de fruitmix plus huttekase als ontbijt en de rest 's avonds??
[/quote]
Ja ik dacht dat je 1 maaltijd bedoelde..
wanneer je 2 keer per dag voert,dan zou ik de fruit en huttekase in de morgen geven en dan s'avonds de vis met ei, en gelijk daarna de nekken .
zo beter? ;)
Door Truus
#355762
[quote="romila"]
Het ontbijtje ging erin als "koek" ;D
[/quote]
Mooi ;D, dan zal de rest ook wel smaken. Dat wordt barfen in het vervolg ;)
Door 202spots
#355782
[quote="romila"]
Het ontbijtje ging erin als "koek" ;D
[/quote]
Smaakte goed he?
Leuk hoor! ;)
Door romila
#356013
[quote="Truus"]
Mooi ;D, dan zal de rest ook wel smaken. Dat wordt barfen in het vervolg ;)
[/quote]Ja alleen nog adresjes zoeken en dan de helft vand e week barf...verder CB
 Terug naar “Hoe ziet jouw BARF menu eruit?”

Barfplaats wordt gesponsord door