Hier kun je al je vragen en problemen kwijt over het zelf samenstellen voeding voor katten.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Door Debora
#354058
De overstap voor mijn eigenwijze (oudste) kater naar Carnibest verliep eigenlijk probleemloos. Nu is hij al zover dat als een andere in de buurt van zijn bakje komt, dat ie gromt. Best grappig om te zien ja.
Maar eh....meneer eet nu alledrie de bakjes leeg! :o
1 bakje is voor de poes, 1 bakje voor de kater en 1 schaaltje voor de jongste. De jongste eet meestal een paar hapjes en zit vol en gaat dan wat anders doen. Als de poes het schaaltje ziet wil ze ook nog wel eens ervan smullen. Maar ze krijgen de kans niet meer nu, want katerlief Elmo vreet nu alles op dus :-\
Ik denk dat ik ze maar apart ga zetten voorzover dat lukt natuurlijk ???
Door gonny
#354068
;D hier eten ze ook apart!! Kaatje in bad, Billie voor de wastafel, Kimmy op de tafel, Minoes en Sammy op t aanrecht......en bij Kaatje en Billie blijf ik als een soort scheidsrechter staan! + de deur moet dicht blijven anders rennen ze gelijk naar de bordjes van de 3 andere om die ook nog op te (vr)eten!!!! ;D
Door Mevroi Kruim
#354148
Ja, die weet wat goed voor hem is ;D ;D
Hier krijgen ze 2x per dag eten, elk op zijn of haar vaste plekje, en ik blijf erbij om orde te houden. Wat na 15 min. niet weg is gaat de koelkast weer in voor de volgende maaltijd. Het was even wennen voor de oudste katten in het begin, maar nu gaat het prima (ik doe het al 10 jaar zo). Voordeel is dat ik weet wat iedereen eet en hoeveel, en dat er geen vlees blijft staan (vliegen, stank).
 Terug naar “Vragen, problemen en discussie BARF en KVV”

Barfplaats wordt gesponsord door