Hier kun je al je vragen en problemen kwijt over het zelf samenstellen voeding voor katten.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Door Birgit
#353303
Heb nu al zoveel gelezen......en toch

Ik zag bij de c1000 kipkarbonade's liggen, en heb ze gekocht voor Tos, onze DAlmaat en Sam, onze kat.
Vind het best spannend zo voor de eerste keer iets rauw geven met bot.
Hoe kan ik het nu het beste aan Sam geven ? De zachte stukken ervan af knippen?
Door geer
#353307
Haha, zelfde recept als Tos...even platmeppen en in zijn geheel serveren ;) (PS, komt Tos trouwens van Otje??)
Door Birgit
#353315
geer schreef: Haha, zelfde recept als Tos...even platmeppen en in zijn geheel serveren ;) (PS, komt Tos trouwens van Otje??)
Ja leuk dat je dat vraagt ! Otje ik ben Otje en mijn vader die heet Tos !
We wilden een naam met een O vanwege de stippen. En Tos zijn mama heet Tess.
De kids waren in de tijd dat Tos geboren is helemaal gek van het filmpje van Otje ...... Ik ook. Nou mooie combi gemaakt toch ?
En weer bedankt voor je advies, ik ga gelijk meppen... ;D ;D Dan maar een extraatje vandaag. Ik ben zo benieuwd :D ;D
Door geer
#353343
Ha, dus toch! De film heb ik nooit gezien, maar ik werd vroeger wel voorgelezen uit het boek... Arme Tos, zonder zijn papieren 8)
Ik weet niet of je kat een vreetzakje is die alles lust... Maar anders zou ik wachten tot zijn gewone maaltijd en hem dan de kip geven. Ik wilde mijn kieskeurige katten overzetten op vers, maar was zo enthousiast, dat ik het ze gewoon 'tussendoor' gaf... Nou, dat aten ze dus mooi niet. Pas toen ik vlees ben gaan aanbieden als 'echt' eten, op etenstijd, begonnen ze het te eten...
Maar er zijn natuurlijk ook katten die alles gewoon naarbinnen schuiven ;)
Door Birgit
#353441
geer schreef: Ha, dus toch! De film heb ik nooit gezien, maar ik werd vroeger wel voorgelezen uit het boek... Arme Tos, zonder zijn papieren 8)
Onze Tos heeft wel zijn papieren
;D ;D
Door Birgit
#353443
geer schreef: Ik weet niet of je kat een vreetzakje is die alles lust... Maar anders zou ik wachten tot zijn gewone maaltijd en hem dan de kip geven. Ik wilde mijn kieskeurige katten overzetten op vers, maar was zo enthousiast, dat ik het ze gewoon 'tussendoor' gaf... Nou, dat aten ze dus mooi niet. Pas toen ik vlees ben gaan aanbieden als 'echt' eten, op etenstijd, begonnen ze het te eten...
Maar er zijn natuurlijk ook katten die alles gewoon naarbinnen schuiven ;)
Die Sam is nergens te bekennen....Die komt pas als zijn klokje op 17.30 staat ;D ;D Dus ik ben al kip aan het knippen en die krijgt het vanavond ! ;)Hij eet trouwens ook Bibi en Carnibest. En rauwe vis, en hart. Gaat goed. Toen we Tos kregen en hij op vervlees ging, hebben we de kat ook vers gegeven. Van de een op de andere dag. Ging goed. Kat knapte helemaal op !
 Terug naar “Vragen, problemen en discussie BARF en KVV”

Barfplaats wordt gesponsord door