Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Lind@
#351724
Sjonge.....ben nog niet van de schrik bekomen eigenlijk maar vanmiddag hebben we Josie bij de dierenarts gebracht. Het voelde ok, dus kon hij haar gewoon steriliseren.

Dus ik zat hier te wachten totdat we gebeld werden om haar op te halen.
De assistnete belde net en vertelde dat Josie een gigantische baarmoederontsteking had en dat het maar goed is dat hij er nu uit is.
Dus toch.......de koorts, het hijgen en toch de grote kans op baarmoederontstekingen na die antiloopsheidspuiten.
Ze had geen sloomheid (niet meer dan normaal) dronk niet meer dan normaal.
Wat ben ik blij dat we vandaag gegaan zijn. Uit ervaring weet ik dat het heel hard kan gaan zo'n baarmoederontsteking, dus ik denk dat we er op het nippertje bij waren. Zou Josie dan zo'n ''taaie'' zijn? Of hebben we verder vrij weinig gemerkt aan haar doordat ze zoveel afleiding had van Aagje? Het maakt me niet uit. Ik ben zo opgelucht. Josie is verlost, gered van de dood denk ik.......
We gaan haar zo ophalen, dus dan zal ik het verhaal wel uitgebreid te horen krijgen.
#351752
Toen de ass. net gebeld had, stonden Dik en ik hier met tranen in onze ogen in de kamer....er ging zoveel door ons heen, schrik, opluchting, gedachtes van wat er had kunnen gebeuren....
Dik is nu met haar boven. Want een pup om haar heen lijkt me nu niet zo verstandig. Het bijkomen kan nu langer duren dan normaal, omdat ze dus een ontsteking in haar lijfje heeft (gehad) en dan kan de narcose moeilijk verwerkt worden.
Zo suf ze was, zo hard kwispelde ze toen we bij haar hokje bij de da kwamen; zo lief!
Maar poeh heee wat zijn we opgelucht. :)

Ze hebben gelijk haar nagels geknipt, dat vind ik altijd zoooo eng en haar gebit schoongemaakt! (dat had ik gevraagd) De ass. zei dat ze weer door de APK was! ;D
Laatst gewijzigd door Lind@ op vr 15 jul 2005, 17:42, 1 keer totaal gewijzigd.
#351809
Tjeetje, wat een geluk dat je er op tijd bij was. Nu maar hopen dat ze snel opknapt. De ontsteking is ze in ieder geval kwijt. Op naar een meer uitgebalanceerd leven. Josie en jij hebben het wel moeilijk gehad de laatste tijd. Ga maar lekker van haar genieten.
#351811
Misschien dat Teckeltjes Die hards zijn? Ik ken nog een teckeltje die een baarmoederontsteking had en niets liet merken. Helaas is dat hondje in de narcose gebleven.

Geef Josie maar een mega knuffel.
#351820
Jeetje wat ontzettend schrikken zeg.....En wat een taaie die Josie. Misschien had ze dit al hee lang, vandaar de constante sloomheid. Misschien krijg je nu een heel andere hond terug.

IN ieder geval heel erg veel beterschap voor de kleine dappere meid.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door