Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door Yvonne1961
#351152
Als mijn zak met brokken op is, ga ik toch volledig op kvv over. Nu nog s'morgens brokken en s'avonds kvv, maar dan helemaal kvv. Of ik ooit ga barfen weet ik niet.
De keuze is gevallen op fifty/fifty smuldier en Duck.(complete versies) Dit vanwege redelijk gunstige prijs en verkrijgbaarheid bij mij in de buurt.
Nu eerst de zak nog leeg (had wel net een nieuwe gekocht)

groetjes, Yvonne
Door Debora
#351163
Eerst een grote vriezer en dan ik ook ;D. Ik wil vanalles wat proberen. Sowieso eerst kvv (carnibest, bandit) en voorzichtig beginnen met barfen.
Door pollekind
#351177
Gelijk heb je Yvonne!Ik geef mijn Cavaliertjes allebei enkel energique,allebei eten ze anderhalve plak per dag/per hondje.Dus die 2 zijn niet zo duur in onderhoud.Maar voor mijn Husky die 27 kilo weegt hebben we ook een voorraad Smuldier ingeslagen,om zo de kosten te beperken.Ik was dat gemier met die brokken zo zat,ze aten steeds met lange tanden of weigerde te eten.En mijn ene Cavje had steeds darmproblemen en die zijn nu ook over(afkloppen!!!)
Door Audrina
#351362
Heel goed besluit. Afbeelding Je zou ook tot de brokken op zijn een paar brokkendagen kunnen doen en dan een paar versdagen, dan hoeven de maag en de darmen maar 1 keer in de zoveel dagen "om te schakelen" ipv elke ochtend en elke avond. ;)
Laatst gewijzigd door Audrina op do 14 jul 2005, 23:17, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Door MoniqueAppels
#351378
[quote="Yvonne1961"]
Als mijn zak met brokken op is[/quote]

Waaorm wachten tot ie op is? Daarvoor heb je toch een kliko ::)
Door Aura
#352484
Goede keuze, je hond zal je dankbaar zijn! ;)

Bij ons is de laatste zak voer ook alweer een paar weken op, dus Aura zit nu ook fulltime op kvv. Het duurde wel lang (had net een zak van 15 kilo gehaald :-[ ), maar ik vond het ook zonde om het in de kliko te gooien. Het waren namelijk wel dure brokken. Gelukkig heeft Sita een handje geholpen en toen waren ze zo weg....
Door diana
#352851
heerlijk hoor
wat zullen ze smullen
en jij genieten wanneer je dat ziet en dat iedere dag! :o
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door