Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door the dude
#350487
Laatst weer eens een blikje gekocht voor de hond vanwege geen tijd en een slechte planning van mijn kant (ik weet het, stoute baas, foei, in de mand ;))

Ik heb het geweten.

5 keer :o gekotst en s' nachts de hele bank ondergepist. (hij heeft ook ZOVEEL gedronken na die brokken)

Pedigree pal: Aanbevolen door topschoonmakers ! ::)

Oh ja, laatst met iemand een weddenschapje gedaan: Ik heb hem brokken gegeven en ze zelfs een uur lang laten staan en hij peinsde er niet over om ze te eten, zelfs niet toen ik heel enthousiast net deed alsof het heel lekker was. Honger had hij wel degelijk want daarna liet hij zich de 400 gram kippebout uitstekend smaken ! ;D
Laatst gewijzigd door the dude op wo 13 jul 2005, 18:34, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Lizzy
#350498
the dude schreef: Pedigree pal: Aanbevolen door topschoonmakers ! ::)
;D ;D ;D ;D

Deze kan wat mij betreft weer in 'de leukste/opmerkelijkste barfplaats uitspraken'!
Door pollekind
#350521
Mijn honden weigeren ook in alle talen om brokjes te eten :-\.Maar op blik voer zijn ze helemaal gek.Zo'n 1x per 2 weken krijgen ze met z'n drietjes 1 blikje voor het lekkere :D.(Ik eet ook wel eens wat minder gezonde dingen,af en toe moet kunnen 8))Ze hebben er dan gelukkig geen last van.Wij geven ook Pedigree Pal.En normaal krijgen ze hier iedere dag KVV.
Door carlala
#351179
Ik heb met de vakantie een keer blik gegeven, gatverdegatver wat stonk hij :-X

Scheten laten....boeren.....
En dan zit je in de auto (3 uur) met een hond die een slechte adem heeft >:(
Door Nelly
#351230
Whhahaha, zit nu een pakkie boursin leeg te eten met een stukje stokbrood. Mij wil dus ook niemand meer in de auto ;D
Door Birgit
#351444
the dude schreef:



Oh ja, laatst met iemand een weddenschapje gedaan: Ik heb hem brokken gegeven en ze zelfs een uur lang laten staan en hij peinsde er niet over om ze te eten, zelfs niet toen ik heel enthousiast net deed alsof het heel lekker was. Honger had hij wel degelijk want daarna liet hij zich de 400 gram kippebout uitstekend smaken ! ;D
ohhhh Ook zielig om hem te "gebruiken" voor een weddenschap ;D
Gelukkig at hij het niet op, en kreeg HIJ de prijs : Heerlijke kippebout :P
Gebruikersavatar
Door sylvia
#351451
Zet mijn honden een bak brokken voor, of een blikje sjappie (bestaat dat nog chappi ??? ) en ze vreten het hele bakje schoon leeg. Ze hebben volgens mij het idee dat ze dan een bak vol met snoepjes krijgen, en het blikvoer ruikt gewoon sterk met al die smaakmakers erin.
Door Cathelijn
#351587
mijn hond begon gisterenmorgen ook enthousiast aan zijn brokken :-X (tja vakantie). Gisterenavond was het enthousiasme al minder en vanmorgen heeft hij ze laten staan. Wat een goede smaak ;D
Dat wordt toch zo veel mogelijk zelf samenstellen in Polen denk ik zo.
Jonas wil ook wel zo'n prijs!

Oh, ligt hij dAAr nu op te wachten??
Door Borke
#351842
Als ik een keer vergeet om iets te ontdooien (komt weinig voor) dan wacht hij maar langer op zijn eten of dan eet hij niet. Dat geeft een stuk minder troep :-)
Overigens kan ik Borke zo brokken geven, zonder probleem (kreeg hij op vakantie), ik merk alleen dat hij meer drinkt en meer poept.
Als ik daarentegen onze poes Frannny brokken zou geven, dan kan ik het plafond weer gaan witten...
Door Nelly
#351916
Volgens mij zullen alle 3 mijn honden de brokken ook met smaak wegkanen, kater Mistral zoiezo, maar kater Zipper is inmiddels beter gewend :D
Door jeanne
#352357
Nelly schreef: Whhahaha, zit nu een pakkie boursin leeg te eten met een stukje stokbrood. Mij wil dus ook niemand meer in de auto ;D
laat jij ook scheten dan? :-X
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door