Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door westside
#34961
Lizzy schreef: Vreselijk aan de diarree? Als water zo dun? Heb je ze net overgeschakeld op vers? Kant-en-klaar of zelf samengesteld? Jeetje, ik hoop dat deze diarree weer snel over is!
Groetjes en sterkte, Lizzy
Zo dun als water, alleen de kleu is nog dekleur van normale poep ::)
En dat dan een paar keer achter elkaar.
Ik heb ze net overgezet op vers, in eerste instantie Rodi en wat kipfilet. Ga nu (morgen dus) maar ff op zoek naar energique en/of carnibest.

Ik heb haar vanochtend maar wat rijst en gekookte kip gegeven zodat de darmen iets rustiger worden.
Door Lizzy
#34965
westside schreef:

Zo dun als water, alleen de kleu is nog dekleur van normale poep ::)
En dat dan een paar keer achter elkaar.
Ik heb ze net overgezet op vers, in eerste instantie Rodi en wat kipfilet. Ga nu (morgen dus) maar ff op zoek naar energique en/of carnibest.

Ik heb haar vanochtend maar wat rijst en gekookte kip gegeven zodat de darmen iets rustiger worden.
Oef! Wat vervelend joh! Ik denk dat je er inderdaad goed aan doet om even niets te eten of inderdaad wat gekookte rijst/kip te geven (rijst heeeel goed doorkoken). Desnoods een scheutje Roosvicee Stop erdoor. En dan over een dag of wat weer overstappen op de Rodi. Missschien doe je er goed aan om de Rodi eest te overgieten met gekookt water. En dit zou je dan een dag of 2 a 3 moeten doen. Je kunt dan na 2 a 3 dagen de ene helft gekookt en de andere helft rauw geven om jouw hond zo even te laten wennen. OK, gekookt water erover heen gooien maakt de vitamines kapot, maar voor een dag of 2 a 3 moet dat kunnen hoor.

Ik hoop dat het snel weer goed komt met jouw hond!
Laatst gewijzigd door Lizzy op zo 28 dec 2003, 12:25, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Lizzy
#35100
De discussie over het recept van versvleesvoedingen heb ik uit dit onderwerp verwijderd en er een nieuw topic van gemaakt. Deze staat onder "Kant-en-Klaar-Versvlees / vragen & problemen" en heet "receptuur versvleesvoedingen".

Groetjes, Lizzy
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door