Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

#349691
Hoi

Sinds een aantal maanden hebben wij geen auto meer. Wij haalden altijd BIBI in Hoogvliet voor onze Dalmaat en kat. Nu begint het op te raken, en ben benieuwd of er iemand bij mij uit de buurt ( We wonen in Voorhout ) is die naar Hoogvliet rijdt. Over kilo's en prijs zullen we het wel eens worden. We haalden altijd 120 kg voor hond en 23 kg voor kat.
Dat is dan voor ± 180 dagen. Maar halveren vind ik ook best hoor. Ligt er eens iets anders in de vrieskist dan vlees voor de "beesies "! hahahaha

Ik hoor het graag, groetjes Birgit
Laatst gewijzigd door Birgit op di 12 jul 2005, 01:44, 1 keer totaal gewijzigd.
#349738
[quote="Jan S"]
Alleen in den haag, hoogvliet en zoetermeer zie
http://www.bibidiervoeding.nl/
[/quote]

:) dat zijn idd de verkooppunten van bibi, maar als je de titel van de topic goed had gelezen, dan had je kunnen zien dat Birgit graag samen met iemand uit de omgeving wil halen.
Het is hier op het forum al vaker voorgekomen, dat men een oproepje plaatst om Bibi, carnibest, duck of barfingrediënten samen te halen, zodat er groot kan worden ingekocht en dat dus voor alle partijen goedkoper wordt.
Dat is dus de bedoeling :)
#349842
[quote="Jolly"]
:) dat zijn idd de verkooppunten van bibi, maar als je de titel van de topic goed had gelezen, dan had je kunnen zien dat Birgit graag samen met iemand uit de omgeving wil halen.
Het is hier op het forum al vaker voorgekomen, dat men een oproepje plaatst om Bibi, carnibest, duck of barfingrediënten samen te halen, zodat er groot kan worden ingekocht en dat dus voor alle partijen goedkoper wordt.
Dat is dus de bedoeling :)
[/quote]
Dat is mijn bedoeling ja ! In mijn geval zijn de kilo s niet zo zeer het probleem, maar het vervoer !
#350291
[quote="Birgit"]
NEE ??! Of ze bezorgen niet thuis, of ik zal maar niet bellen........
Jammer.....Op mijn fietsje naar Zoetermeer dan maar ? ;D

Of een ander merk
[/quote]

Ik haal iedere maand minstens 500 kilo en dat wordt ook niet thuisbezorgd :(
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door