Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door *Axel*
#349832
Darqan heeft al enkele dagen geel-groen snot in de neus, en zijn ene neusvleugel ligt ook helemaal open. Hij hoest niet, zou wel eens kokhalzen (slijm?) of een kuch of nies laten horen maar heel zelden.
Denk niet aan kennelhoest.
Belde net mijn da en zij zei waarschijnlijk sinusitis. Ik ga vanavond met hem op consultatie, maar waarschijnlijk volgt dan wel AB. Is dit nodig?
Door Lizzy
#350109
Tja..... wat is nodig? Ik zou het zelf eerst proberen met vitamine C (kuurtje) en Echinacea Extra Forte van Bloem (met Echinacea Purpurea/angustifolia, Cats Claw en Plantago).
Door *Axel*
#350120
Ben toch naar de Da geweest. Longen klonken zuiver, maar keel was wat ruw. Ze heeft naar opgezwollen klieren gezocht, maar heb niet geluisterd naar haar conclusie :-[
Blijkbaar een snotneus, sinusitis en ze vond het toch nodig even Ab te geven, is trouwens ook besmettelijk voor andere honden. En Darqan moet over 2 dagen terug logeren bij mijn ouders en de andere hond, dus ga ik toch voor antibiotica.

Ik heb hier nog vit c liggen. Kan ik die ook geven? En ik gaf al tijdje probiotica maar dat mag ik door blijven geven he ?
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door