Hier kun je al je vragen en problemen kwijt over het zelf samenstellen voeding voor katten.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Gebruikersavatar
Door sylvia
#349720
jeanne schreef: je zet ze toch gewoon een bakje vers voor, en dan maar hopen dat hare majesteit het blieft ::)


ehhhhh je hebt een hem :o ;D


(Femke ook)
Door Nelly
#350037
Nou, een van mijn zijne majesteiten heeft vandaag voor het eerst kippevleugel gegeten! Ik had het bot op verschillende plaatsen ingeknipt en hij heeft er heerlijk aan zitten eten, weliswaar niet alles op, maar het begin is er! De rest is in Andor z'n bek gevallen, en die vond dat niet eens erg! ;D Maar nu Mistral nog, die blijft miepen :-\
Door jeanne
#350131
sjonnie die blinkt als een spiegeltje, het lijkt wel alsof hij is ingesmeerd!!!
hij is ook flink aangekomen de laatste 2 weken.
zijne excellentie blieft geen vis uit het vriesvak meer, hij eet het liefste carnibest van de honden ;D als hij echt niets anders voorgeschoteld krijgt eet hij zijn eigen speciale kattencarnibest ook wel op hoor, haha
wat me ook al een paar keer is opgevallen, dat hij smuldier (jaja, dat geef ik af en toe aan de honden, de pensvariant) heel gretig opeet en dan weer uitkotst ???
zaterdag maar weer eens naar de makro, lamshartjes en kippevleugeltjes inslaan ;)
Door jeanne
#350340
sylvia schreef: Koop ook eens vuile pens voor hem , hier lusten de katten heel graag schapenpens.
ik heb nog stukken vuile pens liggen, runderpens, maar dit eet hij weer niet.
waarschijnlijk te taai??
het ontbijt staat er ook nog steeds, kattencarnibest, haha, een paar hapjes heeft ie gegeten.
Hij wacht natuurlijk tot ie met de honden mee mag eten >:(
Laatst gewijzigd door jeanne op wo 13 jul 2005, 12:35, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Door sylvia
#350392
jeanne schreef: ik heb nog stukken vuile pens liggen, runderpens, maar dit eet hij weer niet.
waarschijnlijk te taai??
het ontbijt staat er ook nog steeds, kattencarnibest, haha, een paar hapjes heeft ie gegeten.
Hij wacht natuurlijk tot ie met de honden mee mag eten >:(
Runderpens vinden de katten hier ook niet je van het, schapenpens vinden ze daarintegen heerlijk
Door Femke
#350491
gatver ik merk het goed dat ze niet volledig cb eten, de kattenbak meuuuuuurt :-X :-X :-X :-X :-Xen oliver verliest ineens al zijn haar, overal waar hij ligt blijft een donkergrijze plek achter
Gebruikersavatar
Door sylvia
#350553
Femke schreef: gatver ik merk het goed dat ze niet volledig cb eten, de kattenbak meuuuuuurt :-X :-X :-X :-X :-Xen oliver verliest ineens al zijn haar, overal waar hij ligt blijft een donkergrijze plek achter
Ja de kattenbak van blik en brok katten is niet te harden getver :-X
 Terug naar “Vragen, problemen en discussie BARF en KVV”

Barfplaats wordt gesponsord door