Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Jojo
#349331
:-\ Ok. Ik weet het niet meer.......
Na een paar dagen dun gepoept te hebben, af en toe okugest gegeven, de laatste 3 dagen probiotica bij zn voer gehad en geen tussendoortjes heeft meneer net tijdens de wandeling vloeibaar geel slijm gepoept.
Ondanks alles kon het dus nog dunner. Normaal poept hij ook alleen maar 's morgens (1 keer per dag) en nu dus vanmiddag ook wat derrie. Het gaat niet de goede kant op dus.
Ik wil eigenlijk naar de DA met hem, maar ben bang dat hij dan allerlij spuiten en pillen krijgt. En, ik heb een brokken da en dan wil je natuurlijk niet met zulke resultaten (op kvv) bij ze komen :-\
Ik heb net wat van zn ontlasting in zo'n speciaal mestopvangbusje gepropt :-X het stink als de hel die derrie..... dat wil ik laten onderzoeken, maar dan moest je geloof ik van 3 keer wat poep verzamelen, dan zou ik dus pas overmorgen naar de da kunnen.
Wat is wijsheid?! Kan dit gewoon een virusje zijn of moet hij dan ook ziek zijn?
Door Lizzy
#349344
Is hij ziek? Heeft hij koorts? Braakt hij? Heb je ook andere merken versvlees geprobeerd?
Laatst gewijzigd door Lizzy op ma 11 jul 2005, 16:46, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Jojo
#349385
Lizzy schreef: Is hij ziek? Heeft hij koorts? Braakt hij? Heb je ook andere merken versvlees geprobeerd?
Nee, niet ziek, braakt niet, eigenlijk is er niets aan hem te merken ???
Hij eet al vanaf vorig jaar november carnibest, altijd naar volle tevredenheid. Geen problemen.
Door Lizzy
#349389
Jojo schreef: Nee, niet ziek, braakt niet, eigenlijk is er niets aan hem te merken ???
Hij eet al vanaf vorig jaar november carnibest, altijd naar volle tevredenheid. Geen problemen.
Vreemd....

En waarom wil je naar de DA? Vertrouw je het niet? Het kan natuurlijk geen kwaad om hem + ontlasting te laten onderzoeken en vergeet niet: JIJ bent de baas! Dus JIJ bepaald wat jouw hond eet. Als je DA begint over brokken kun je gewoon zeggen "bedankt maar die hoeven we dus niet".

Probeer anders eerst een ander merk kvv.
Door Jojo
#349397
Lizzy schreef: Vreemd....

En waarom wil je naar de DA? Vertrouw je het niet? Het kan natuurlijk geen kwaad om hem + ontlasting te laten onderzoeken en vergeet niet: JIJ bent de baas! Dus JIJ bepaald wat jouw hond eet. Als je DA begint over brokken kun je gewoon zeggen "bedankt maar die hoeven we dus niet".

Probeer anders eerst een ander merk kvv.
Ik vertrouw die rare kleur ontlasting niet. Hij heeft de laatste paar dagen alleen maar zn carnibest gehad en hij poepte afwisselend legergroen en geel. Vanmiddag dus waterig geel slijm. Heb je enig idee of dat iets betekend???!!
Een ander merk kvv? Denk je dat het ,na al die tijd dat hij het er goed op deed, ineens niet meer goed valt?Kan dat?
Hij heeft zojuist trouwens met volle tevredenheid zn bak leeg'geknort'. Dat knorren doet hij altijd als het hem goed smaakt ;D
Door Lizzy
#349426
Jojo schreef: Ik vertrouw die rare kleur ontlasting niet. Hij heeft de laatste paar dagen alleen maar zn carnibest gehad en hij poepte afwisselend legergroen en geel. Vanmiddag dus waterig geel slijm. Heb je enig idee of dat iets betekend???!!
Een ander merk kvv? Denk je dat het ,na al die tijd dat hij het er goed op deed, ineens niet meer goed valt?Kan dat?
Hij heeft zojuist trouwens met volle tevredenheid zn bak leeg'geknort'. Dat knorren doet hij altijd als het hem goed smaakt ;D
Nee, helaas zegt dit me niks.... :-\. Maar, als je het niet vertrouwt, ga dan zeker naar je DA! Of ga naar een pro-vers/holistisch DA!
Door Breezer
#349451
Breezer heeft onlangs ook hele erge diarree gehad. Dit gaat bij hem dan ook gepaard met gele ontlasting en van die witte waterige vliezen.

Ik heb hem probiotica gegeven, gekookte kip met rijst, en als toetje een schaaltje probiotische joghurt met roosvicee stop.

Toen werd het gelukkig na een dag al wat beter.

Succes ermee!
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door