Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Sam22
#348559
Onze kleine pup heft nu net een gebraden kippenbotje gestolen. Ik was de vuilnis aan het weggooien en zag haar ineens met iets weglopen ik erachter aan heeft ze een botje van zo'n kleine kuikenpoot...was uit de kapotte zak gevallen :o
Ik botje afgepakt maar er was al een stukje (dat afgeronde stukje aan de bovenkant) af :-\. Dus heb haar gelijk een stuk ontbijtkoek naar binnen laten werken. Maar moet ik haar nu gewoon haar KVV portie van vanavond geven of niet...?? Ik kan helaas niet helder nadenken op dit moment. Ik baal hier zo van.... :'(

Ze is nu wel rustig en ligt te slapen (maar denk dat dat komt omdat ze vanmiddag met de pup van mijn tante heeft gespeeld). Ik houd haar iig goed in de gaten en ga vanavond maar beneden slapen....
Alle tips zijn welkom.....ondanks dat ik dierenartsassistente ben kan ik meestal niet zo helder nadenken als het mijn eigen dieren treft.... :-X :-\ :'(
Door Ster
#348597
Boef heeft ook een keer als pup (4 maanden) gebraden kippenbotjes! (drie >:() te pakken gekregen. Hij kreeg er alleen diarree van en wilde toen vanzelf zijn gewone eten niet hebben. Volgende dag was alles weer ok.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door