Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid van de kat. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Door Loeka
#348066
Donderdag is Isidora gecastreerd, ze heeft 3 hechtingen in haar buik. Daar zit ze steeds aan te likken en heel soms te trekken. Ik heb een kap geprobeerd, maar die weet ze af te krijgen. Ik heb zelf een t-shirt in elkaar gezet en daarom heen een tuigje want mevrouw wist het t-shirt uit te trekken. Nu heeft ze het zelfs voor elkaar dat ze het t-shirt met tuigje en al uittrekt >:(
Het duurt minimaal 5 dagen voordat de onderhuidse hechtingen goed alles vast hebben. Heeft iemand tot die tijd een idee hoe ik haar van het likken aan de hechtingen kan afhouden? En dat zonder er heel de dag naast te zitten :o
Gebruikersavatar
Door sylvia
#348092
De kap aan een tuigje bevestigen, wel een katten tuigje wat je goed strak kan aandoen .
Door gonny
#348099
baby rompertje?? pfffff kweet eerlijk gezegd ook niks anders......katten zijn zó lenig en ...tja...katten!!
sterkte!!
Door Loeka
#348119
Dat tuigje heb ik gedaan, over een zelfgemaakt t-shirt heen om het op zijn plaats te houden. Tot vanochtend werkte dat goed. Ben ik even de deur uit, heeft ze het toch weer voor elkaar om het uit te trekken >:(

Babyrompertje?? (weet niets van baby's)
Gebruikersavatar
Door sylvia
#348122
Loeka schreef: Dat tuigje heb ik gedaan, over een zelfgemaakt t-shirt heen om het op zijn plaats te houden. Tot vanochtend werkte dat goed. Ben ik even de deur uit, heeft ze het toch weer voor elkaar om het uit te trekken >:(

Babyrompertje?? (weet niets van baby's)
maar je hebt niet de kap aan het tuigje vastgemaakt
Door Loeka
#348150
Ja de kap zat aan het tuigje. De da-assistente zei nog " O dan krijgt ze hem nooit af" 8)
Laatst gewijzigd door Loeka op za 09 jul 2005, 13:24, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Door sylvia
#348364
Loeka schreef: Ja de kap zat aan het tuigje. De da-assistente zei nog " O dan krijgt ze hem nooit af" 8)
Tijger van ons was ook zo'n houdini
Door Loeka
#348441
Vanacht heeft ze zonder "bescherming" doorgebracht. Vanochtend zat ze zich uitgebreid te wassen zoals altijd. En dan keurig om haar wond heen. Opeens ging ze toch weer trekken aan de hechtingen. Maar blijkbaar toch niet hard genoeg want ze zitten er allemaal nog in :D Misschien vindt ze het gewoon bij haar poetsritueel horen :o ;D
Gebruikersavatar
Door sylvia
#348450
Loeka schreef: Vanacht heeft ze zonder "bescherming" doorgebracht. Vanochtend zat ze zich uitgebreid te wassen zoals altijd. En dan keurig om haar wond heen. Opeens ging ze toch weer trekken aan de hechtingen. Maar blijkbaar toch niet hard genoeg want ze zitten er allemaal nog in :D Misschien vindt ze het gewoon bij haar poetsritueel horen :o ;D
Ja dat kan ook, meestal gaat het het beste als ze niks om hebben. Trekt de wond ook niet?
Door Loeka
#348507
Nee het trekt niet (volgens mij :P ). Ze had nog wat ruim vel van haar zwangerschap ;)
 Terug naar “Vragen en Problemen gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door