Hier kun je al je vragen en problemen kwijt over het zelf samenstellen voeding voor katten.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Door Femke
#345204
De katten aten de CB kip&rijst en actief goed, maar nou ben ik vorige week voer wezen halen en heb ik alleen 100 kg natuur meegenomen. Sunday en Loebas eten dat allebei goed, en ik dacht dat de katten het ook wel aten.
Toch zitten ze weer enorm te mutsen met het eten, volgens mij vinden ze de stukken te grof...
Ik denk dat ik vanavond maar een kilo in de blender gooi en er een blikje vis bij doe ofzo.

Kunnen katten ook te weinig eten? Er staat hier de hele dag wel wat voer (dankzij het babybordje) maar het gaat niet op. Wanneer moet ik me zorgen maken dat ze te weinig binnen krijgen? Ze worden trouwens niet dun......
Gebruikersavatar
Door sylvia
#345478
Hier zijn de katten ook niet gek op de natuur voor honden, kip met rijst en lam met rijst vinden ze wel lekker, het moet toch iets in de samenstelling zijn want mijn katten eten ook grote stukken vlees.
Door jeanne
#345525
sjonnie heeft liever de hondenvariant, dan de kattenvariant van carnibest.
Hij vind de natuur en actief erg lekker !
ik denk dat hij de stukken vlees fijn vind, die erin zitten, want het kattenvoer is net puree.
Door hamada
#345698
Prince eet nu graag de natuur versie van CB incl. de pensstukken die er in zitten.
Maar ik ben begonnen de stukjes pens er uit te vissen en vooral de stukjes hart en het gehakt-achtige vlees te geven. Dat at hij graag, en nu gaat ook de pens er goed in.
Voor het overige eet hij de hondenversies mee, maar is wel op afwisseling gesteld.
Door Femke
#346028
verdikke, ik heb nu de natuur geblendered met een blikje vis, maar ze moeten het nog steeds niet :-\

Denk dat ik maar wat blikvoer voor ze ga halen, en evt dat half-om doen, want ik het voorlopig geen ruimte in de vriezer om voor hun nog weer apart vlees te halen :-\
Gebruikersavatar
Door sylvia
#346078
Femke schreef: verdikke, ik heb nu de natuur geblendered met een blikje vis, maar ze moeten het nog steeds niet :-\

Denk dat ik maar wat blikvoer voor ze ga halen, en evt dat half-om doen, want ik het voorlopig geen ruimte in de vriezer om voor hun nog weer apart vlees te halen :-\
Niet boos worden maar ik moet er stiekem wel om lachen hoor ;D Zoals mijnh buurvrouw toen met tijger ook heel meewarig zei als hij bij haar de bakjes met brokken leeg stond te eten...en de buurvrouw maar rijden om voor hem vers eten te halen ;D
Door Femke
#346202
sylvia schreef: Niet boos worden maar ik moet er stiekem wel om lachen hoor ;D Zoals mijnh buurvrouw toen met tijger ook heel meewarig zei als hij bij haar de bakjes met brokken leeg stond te eten...en de buurvrouw maar rijden om voor hem vers eten te halen ;D
:'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'(
Door Femke
#348187
Loeka schreef: Proberen langzaam af te bouwen. PROBEREN :P
of juist niet, want alles wat ik wil doen ze juist niet.

Bij deze dus: ik wil NIET dat de katten volledig CB gaan eten 8)
 Terug naar “Vragen, problemen en discussie BARF en KVV”

Barfplaats wordt gesponsord door