Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Alies
#347631
Ik geloof dat Tara ontstoken ogen heeft. Sinds gisteravond zit ze de hele tijd met haar oogjes dicht en volgens mij traant het ook. Er komt niet echt veel troep uit ofzo. Nu heb ik voor mezelf een tijd geleden oogdruppels op homeopatische basis gekocht omdat ik toen ook ontstoken ogen had. Het heet Oculoheel en het is bedoeld voor; oogirritatie, bindvliesontsteking of allergische reacties. Het zijn allemaal steriele ampullen. Kan ik dit voor Tara gebruiken?
Door Alies
#347639
okee dan ga ik het zo ff proberen, ze moet vanmiddag naar de dierenarts maar dan zeg ik dat gewoon weer ff af, want anders kost het me meteen weer 35 euro. Tara heeft zondag een show dus ik hoop echt dat het dan wel over is
Door Lizzy
#347640
Ik heb deze druppels bij Pinkel ook gebruikt. Bij haar heeft de ontsteking alleen langer geduurd als een paar dagen. Ik hoop voor jou dat Tara sneller opknapt.
Door Alies
#347644
Ja ik weet niet of het echt ontstoken is, er komt namelijk geen troep uit het traant alleen een beetje. IK heb ook al water gekookt en als dat afgekoeld is spoel ik daar haar ogen even mee schoon.
Door Alies
#347758
Nou ik ben toch maar ff naar de dierenarts gegaan met Tara en ze heeft een strontje in haar oog. Dat kun je denk ik niet met homeopatische middelen genezen of wel? Maar ja ik heb nu Cavasan
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door