Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

#347394
Ik wil het volgende eigenlijk gaan bestellen maar heb geen idee of ik ut kwijt kan in mn vriezer...
Op dit moment zou ik zo'n 5 zakken (24 pondjes/zak)
kwijt kunnen in mn vriezer past deze bestelling dan ook???
2 kilo lamsribben      
2 kilo kalfsribben      
2 kilo schapenkop      
2 kilo karkassen      
0.5 kilo lamsorgaan      
0.5 kilo runderhart      
0.5 kilo runderlever      
0.5 kilo schapenpens      
Laatst gewijzigd door romila op do 07 jul 2005, 23:25, 1 keer totaal gewijzigd.
Door romila
#347520
De inhoud weet ik niet precies maar als ie leeg is passen er zeker 7 zakken CB in. Nu zit er nog 1 zak CB eend in verder nog wat brood en kipnekken ed maar er zouden op dit moment dus wel 5 zakken CB bij passen...
Dus jij denkt dat de bestelling er dan ook wel bij past...mooi dan ga ik ut gewoon bestellen...en anders maar de hele week brood eten en later tosties... ;D ;D ;D...of wentelteefjes 8)
#347932
Audrina schreef: Zit er op de achterkant van je vriezer niet een metalen plaatje waarop staat hoeveel liter inhoud ie heeft? En is het een kast met laden of een kist? Hoe groot (in cm) issie ongeveer?
Vast wel....maar staat met zn "rug tegen de muur" ;D Het is een kist van iets van 95 cm bij 80-90 cm en 100 cm hoog ongeveer ???
#347938
romila schreef: Vast wel....maar staat met zn "rug tegen de muur" ;D Het is een kist van iets van 95 cm bij 80-90 cm en 100 cm hoog ongeveer ???
Als ik zo eens op kieskeurig.nl kijk naar vriezers met die afmetingen, zou het dus een kist van tussen de 100 en de 150 liter zijn. Daar zou dus tussen de 50 en de 75 kilo vlees in moeten passen. Als er 7 zakken met 24 pondjes CB in passen, 84 kilo, als ie leeg zou zijn, is het dus denk ik eerder een vriezer die in de richting van ca 150 liter gaat.
Wat je er nu nog in hebt zitten is denk ik tussen de 12 en de 20 kilo, dus moet die 10 kilo vlees er makkelijk bij kunnen.
Laatst gewijzigd door Audrina op vr 08 jul 2005, 22:29, 1 keer totaal gewijzigd.
#347964
Audrina schreef: Als ik zo eens op kieskeurig.nl kijk naar vriezers met die afmetingen, zou het dus een kist van tussen de 100 en de 150 liter zijn. Daar zou dus tussen de 50 en de 75 kilo vlees in moeten passen. Als er 7 zakken met 24 pondjes CB in passen, 84 kilo, als ie leeg zou zijn, is het dus denk ik eerder een vriezer die in de richting van ca 150 liter gaat.
Wat je er nu nog in hebt zitten is denk ik tussen de 12 en de 20 kilo, dus moet die 10 kilo vlees er makkelijk bij kunnen.
Dat klinkt als een goede redenatie... Heb helaas geen antwoord gekregen op mijn bestelling dus zal ut wel nie zaterdag (morgen!)worden dat ik ut ga halen.... Heb net ook wat negatiefs gelezen over het vlees adres... :-\ Maar ff afwachten waar en wanneer ik BARF kan halen...
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door