Hier kun je al je vragen en problemen kwijt over het zelf samenstellen voeding voor katten.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Gebruikersavatar
Door sylvia
#346725
Gisterenavond heeft Phoebe Junior voor het eerst een eendagskuiken op. Ik heb een kuiken in 3 stukken gesneden ( :-X ) en dat op een schoteltje gelegd, Bliss mocht er niet eens bij in de buurt komen zo stond ze te grommen om haar kuiken te beschermen. Ze heeft hem helemaal op inclusief kop, poten en snavel . Morgen maar twee kuikens in mootjes hakken ;D
Laatst gewijzigd door sylvia op do 07 jul 2005, 22:18, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Borke
#346744
Prachtig is dat he als ze er zo bij gaan grommen :-)
Ik gaf de kittens vroeger lamshart en dan waren er altijd wel een paar bij die gingen grommen en de rest wegmepte van het eten.
Gebruikersavatar
Door sylvia
#346761
AstridStraver schreef: Prachtig is dat he als ze er zo bij gaan grommen :-)
Ik gaf de kittens vroeger lamshart en dan waren er altijd wel een paar bij die gingen grommen en de rest wegmepte van het eten.
Ja je zou er bang van worden ;D
Gebruikersavatar
Door sylvia
#346762
jeanne schreef: fotooooooooooooooooo

en een grommende kat :o
nog nooit gehoord!
Nou als je ooit een volwassen kat tegen komt die naar je gromt , maak dan maar dat je weg komt :o

Katten kunnen heel erg grommen/grauwen dit doen ze vaak als er een conflict is en dan voor de aanval, ze proberen met dat gegrom indruk te maken in de hoop dat de ander aftaaid, vaak staan ze dan ook roerloos stil want iedere beweging kan dan een aanval uitlokken.
Door wenne
#346814
Ik stem ook voor fotooooooooooooooooooooo! ;D

Hier grommen ze niet tijdens of met het eten (en ze eten nochtans uit hetzelfde bordje), maar ons Freyja loopt wel heel vaak in huis rond met haar kleine knuffelbeestje in haar mond...heel hard te grommen... 't Is echt net een hond (temeer omdat ze nog apporteert ook: als je het afpakt en weggooit, komt ze het terugbrengen :D en dan moet je weer gooien... en weer...en weer... ::)) Maar als ze op haar weg door de living een fret tegenkomt die haar beestje zou willen afpakken dan wordt het grommen nog véél luider en gemener en blaast ze ook tussendoor... Om het dan vlug op een lopen te zetten met het beestje tussen de tanden en de kast op ;D
Gebruikersavatar
Door sylvia
#346859
Leuk he, wij hadden vroeger verschillende perzen die konden aporteren, als we spruiten gingen eten zaten ze al rond mijn moeder die er ag en toe ééntje weggooide die ze dan weer kwamen brengen ;D
Door debby
#347105
wat goed zeg, wil ook wel een keer een foto zien ;D


wij hebben ook zo'n bengaal die apporteert, leuk ;)
Gebruikersavatar
Door sylvia
#347370
debby schreef: wat goed zeg, wil ook wel een keer een foto zien ;D


wij hebben ook zo'n bengaal die apporteert, leuk ;)
Ooo leuk een bengaal, onze kat voor Boris en Phoebe was een Bengaal, hij is helaas verongelukt. Als er ooit weer een raskat komt dan is het een bengaal.
Gebruikersavatar
Door sylvia
#347453
K9Jordan schreef: brrr ik ben misschien een mietje, maar daar krijg ik toch de bibbers van....

Wel een super foto van zo'n barfende kat!!!! ;D
\

Nou ja kat...kat....katje dan maar je ziet dat een kitten van die leeftijd al een kuiken weg krijgen.
Door jeanne
#347454
oooooh gave foto

Sil had vanmiddag trouwens een jonge merel te pakken, heb het levende beestje maar uit zijn bek gepeuterd en over de heg gezet :-\
 Terug naar “Vragen, problemen en discussie BARF en KVV”

Barfplaats wordt gesponsord door