Hier kun je je BARF menu plaatsen. Andere leden kunnen daar op reageren. Leerzaam!

Moderator: Lizzy

Door Stan
#34630
Cass is een tervurenpup geboren op 19 september.

en wat hij meestal oppeuzelt momenteel.

duck vlees rund of pens ongveer een 400 a 500gr per dag daarbij een 200 gr vlokken (duck)
deze worden vermengd met warme zelfgemaakte soep of bouillion,soms water ,melk, yohourt,en eieren zitten er ook af en toe tussen.

eenmaal in de week krijgt hij duck compleet uitmuntend

Geregeld krijgt hij een heerlijk rundsbot om te knagen en hij is verlekkerd op vers kalkoenvlees , het ideale seizoen.
af en toe krijgt hij groenten zoals spinazie boontjes en wortelen die licht gestoofd zijn.

ha en als hij de kans krijgt neemt hij al te graag een paardedrol of een brok koeivlaai van op de weide....
de kleine viespeuk.
Elkze gezonde hond zal bij een boswandeling ofzo deze versnapering aanvallen tot onsteltenis van de meeste baasjes...dit kan geen kwaad integendeel zelf.
dit nogmaals het bewijs dat een hond zelf zijn vitamines weet te zoeken als hij er de kans toe krijgt.

Bij de fokker kreeg hij brokkenvoeding .

op de vier weken dat hij hier is is zijn gewicht bijna verdubbeld en hij is bijna zo dynamisch als de eerste arian racket naar de ruimte..
de laatste twee weken kwam hij 3 kg bij momenteel iets meer dan 11 kg.....
Laatst gewijzigd door Stan op za 27 dec 2003, 18:51, 1 keer totaal gewijzigd.
Door jeanne
#34632
ik zal mijn hond geen paardedrollen laten eten, paarden worden regelmatig ontwormd!!
Door Stan
#34633
Het is van mijn eigen paarden bij mij thuis en als ik aan het werken ben lopen de honden bij mij vandaar .

op een vreemde probeer ik hem ervanaf te houden ...
Door jeanne
#34660
[quote="Rock Bottom"]
Het is van mijn eigen paarden bij mij thuis en als ik aan het werken ben lopen de honden bij mij vandaar .

op een vreemde probeer ik hem ervanaf te houden ...
[/quote]
dan is het goed ;)
 Terug naar “Hoe ziet jouw BARF menu eruit?”

Barfplaats wordt gesponsord door