Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door dazz
#345676
Hannes heeft af en toe last van het lijkt op ademnood. Vaak als hij slaapt , maar ook soms als hij gewoon zit of loopt. Het lijkt op hyperventileren. Hij heeft het vanaf pupzijnde al. En soms gaat er een tijd voorbij dat hij het niet doet, en dan in ene begint hij weer.
Misschien droomt hij en schrikt hij wakker? Kan iemand hier iets zinnigs over zeggen? Soms vind ik het verontrustend klinken en denk aan een maagtorsie. Maar hij heeft verder geen pijn of veel speekselvorming e.d. ???
Door bernerfan
#345677
ah heeft dudly ook wel eens , is ook een rot geluid :-\ :-X, hij heeft t es zo erg gehad dat tie de halve nacht bezig is geweest :-\, ikheb natuurlijk de da gevraagd en t is allemaal erg onschuldig, t schijnt dat de huig(ik hoop dat ik t goed zeg ) niet helemmaal meewerkt ::) komt vaker voor,hij komt er vanzelf weer uit hoor uit zo aanval. en als t lang duurt , kun je even zijn neus dichthouden zodat hij moet slikke , is t ook voorbij... ;), en oja als hij t erg lang achter elkaar heeft, moet je toch es naar de da....dan kan t onstoken zijn, dan moet tie aan de thee met honing ;D ;D :)
Laatst gewijzigd door bernerfan op ma 04 jul 2005, 21:33, 1 keer totaal gewijzigd.
Door geer
#345680
Is het geen reversed sneezing? Soort omgekeerd niezen, en 't klinkt inderdaad erg naar. Als Saar er last van had hield ik altijd even haar neus dicht, of wreef ik over haar keel tot ze moest slikken. Het klinkt inderdaad erger dan het is!
Door dazz
#345683
bernerfan schreef: ah heeft dudly ook wel eens , is ook een rot geluid :-\ :-X, hij heeft t es zo erg gehad dat tie de halve nacht bezig is geweest :-\, ikheb natuurlijk de da gevraagd en t is allemaal erg onschuldig, t schijnt dat de huig(ik hoop dat ik t goed zeg ) niet helemmaal meewerkt ::) komt vaker voor,hij komt er vanzelf weer uit hoor uit zo aanval. en als t lang duurt , kun je even zijn neus dichthouden zodat hij moet slikke , is t ook voorbij... ;), en oja als hij t erg lang achter elkaar heeft, moet je toch es naar de da....dan kan t onstoken zijn, dan moet tie aan de thee met honing ;D ;D :)
Wilde antwoorden, maar er ging iets fout met verzenden. Gelukkig om te horen dat het niets ernstigs is. Maarre, als het ontstoken is, dan hoeft-ie tich niet naar de da? Dan krijgt hij gewoon thee met honing ;D ;D ;D
Door dazz
#345686
geer schreef: Is het geen reversed sneezing? Soort omgekeerd niezen, en 't klinkt inderdaad erg naar. Als Saar er last van had hield ik altijd even haar neus dicht, of wreef ik over haar keel tot ze moest slikken. Het klinkt inderdaad erger dan het is!
Bij Hannes klinkt het meer als snurken, net als bij Dudly dus, lees ik net. ;D ;D Heeft misschien met de groott te maken? ;D ;D
Door geer
#345688
Hihi, Saartje was een Basset, dus niet heeeel klein. 'T is inderdaad een soort gesnurk, maar het heet 'reversed sneezing'... Ze halen heeeel diep adem door de neus, klinkt inderdaad net als snurken. Hoewel het niets ernstigs is, had ik toch niet het idee dat Saar het erg prettig vond. Dus ik hielp haar er wel zo snel mogelijk vanaf...de luchtpijp een beetje masseren werkt ook ontspannend...
Door bernerfan
#345694
;D ;D oh klinkt overal dus gewoon als snurken, maar ze noemen t reversed sneezing ::) weer wat geleerd he ;)...jaik zeg net thee met honing ;D ;D, dat geldt voor mensen natuurlijk , dudly kreeg brood met honing of honing door zijn eten ;)....volgens mij lust tie geen thee ::) ;D
Ik ben destijds met dudly dus naar de da geweest omdat hij de hele nacht bezig was geweest , en ik dus ook niet wist wat t was..... :-\ , en toen bleek dus dat t een keelonsteking was , hij kreeg wel een spuit, en pillen en moest dus brood met honing geven.... ::)oja honing vindt hij erg lekker :P :P ;D ;D.
Door dazz
#345700
bernerfan schreef: ;D ;D oh klinkt overal dus gewoon als snurken, maar ze noemen t reversed sneezing ::) weer wat geleerd he ;)...jaik zeg net thee met honing ;D ;D, dat geldt voor mensen natuurlijk , dudly kreeg brood met honing of honing door zijn eten ;)....volgens mij lust tie geen thee ::) ;D
Ik ben destijds met dudly dus naar de da geweest omdat hij de hele nacht bezig was geweest , en ik dus ook niet wist wat t was..... :-\ , en toen bleek dus dat t een keelonsteking was , hij kreeg wel een spuit, en pillen en moest dus brood met honing geven.... ::)oja honing vindt hij erg lekker :P :P ;D ;D.
Weer wat geleerd idd. Ik hoop dat Hannes geen keelonsteking zal krijgen.
Ja geen thee natuurlijk ;D :o ;D Hoewel ik er niet raar vanop kijk als hij het zal lusten ;D
Door geer
#345770
Saar kreeg het inderdaad pas toen ze een fikse keelontsteking had... Dus dat zou ik wel in de gaten houden. (Alleen bleek dat Saar ook een naar gezwel had waar ze uiteindelijk aan is overleden :'(, dus de 'genezing' heb ik helaas nooit mee mogen maken...)
Door bernerfan
#345832
geer schreef: Saar kreeg het inderdaad pas toen ze een fikse keelontsteking had... Dus dat zou ik wel in de gaten houden. (Alleen bleek dat Saar ook een naar gezwel had waar ze uiteindelijk aan is overleden :'(, dus de 'genezing' heb ik helaas nooit mee mogen maken...)
jeetje wat erg zeg.... :'(
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door