Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot alternatieve geneeswijzen (homeopathie, acupunctuur, bach-bloesems, etc.)

Moderator: Lizzy

Door Femke
#344829
ja toch wel! Anna Penta had er ervaring mee, maar komt zij nog wel op barfplaats sinds haar boek af is?

Tik het eens in in de zoekmachine, bij geavanceerd zoeken en dan het aantal dagen v.d. oudste berichten veranderen in 999999, dan vind je wel een paar treffers. Volgens mij noemde zij het ook wel kinesitherapie ;)
Door Mevroi Kruim
#353103
Ik heb een vriendin in Engeland die dit doet, en zij is de nuchterste, minst zweverige persoon die ik ken ;D Maar ze heeft wel de instelling dat ze dingen onderzoekt, nuchter beziet, en dat wat werkt erin houdt. En het werkt!
Laatst gewijzigd door Mevroi Kruim op ma 18 jul 2005, 09:29, 1 keer totaal gewijzigd.
Door romila
#354318
Kruimel schreef: Ik heb een vriendin in Engeland die dit doet, en zij is de nuchterste, minst zweverige persoon die ik ken ;D Maar ze heeft wel de instelling dat ze dingen onderzoekt, nuchter beziet, en dat wat werkt erin houdt. En het werkt!
Vin mezelf ook nie zweverig hoor...maar men kijkt daar meestal wel zo tegenaan als je daar in "geloofd" ;)
 Terug naar “Alternatieve geneeswijzen”

Barfplaats wordt gesponsord door