Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Laura2004
#343948
Ik ben vandaag naar de DA (Tannetje) geweest met Ziggy en ik heb eindelijk adviezen gehad waar ik iets aan heb en ze heeft me een beetje gerustgesteld. Ziggy heeft geen baarmoederontsteking ;D dat is al een hele opluchting, aangezien mijn DA daar heel erg vaag over deed. Dat kon ze niet echt zeggen ofzo ???
Ook is het duidelijk dat het beter gaat met de huid van Ziggy sinds het eliminatie dieet, dus dat is ook heel erg positief. Ik ben eigenlijk heel erg opgelucht en ik weet nu in ieder geval dat Ziggy niet iets levensbedreigends(ik weet niet of ik dat goed heb geschreven) heeft. ;)
Ik heb probiotica meegekregen en een ontgiftingskuur, dus we zullen zien hoe dat gaat. Maar ik heb er wel een goed gevoel over en ik vind het ook een prettig idee dat ze geen chemische troep meer in haar lichaam krijgt. Het is alleen jammer dat het zo ver weg is (de praktijk), maar dat heb ik wel voor Ziggy over.
Ziggy heeft ook laten zien dat ze heel goed kan zoenen. Dat is ook belangrijk toch? ;)
Ik dacht dat het misschien leuk was om ook eens goed nieuws te melden. Ik ben in ieder geval best blij!
Laatst gewijzigd door Laura2004 op vr 01 jul 2005, 20:34, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Laura2004
#343969
Ik zal Ziggy de knuffel geven :-* Daar zal ze blij mee zijn! En dan hoop ik dat jullie haar zullen zien als ze er weer perfect uitziet (bij een bp-wandeling).
Door Doedels
#344001
Joh, wat heerlijk. Eindelijk heb je een goed gevoel en dat is wel wat waard na al dat getob. Ik hoop dat Ziggy nu eidelijk gaat opknappen. Succes!
Gebruikersavatar
Door Charlie Angel
#344105
Wat fijn dat je nu echt wat wijzer bent en dus ook wat meer gerustgesteld. Hoop echt dat het nu alleen nog maar beter zal gaan met Ziggy en dat je eindelijk van haar en haar zoenen ;D kan genieten.
Door Jolly
#344116
hahaha Tis dat Laura ineens zei : Jij bent Tannetje? van de Barfplaats? Ik ben daar ook.

Tan;,oww onder welke naam

Laur;, nou onder laura en dit is dus Ziggy.

Dus ik meteen hahahah, en ik ben Jolly

Laura: oww ja van chasey en pim toch?

Ik: ja idd.

Ziggy is een scheet zeg.
Door Laura2004
#344183
Jolly schreef: Ziggy is een scheet zeg.

Ik heb op de terugweg nog pech gehad en de man van de anwb die ons kwam helpen die was bang voor Ziggy >:(, want als ze hem zou bijten dan liet ze niet meer los. Ik heb toen aan hem gevraagd of hij soms van plan was om iets te doen waarvoor Ziggy hem zou moeten bijten? ??? Echt vervelend dat soort mensen zeg!
Door gonny
#344197
Laura2004 schreef: Ik heb op de terugweg nog pech gehad en de man van de anwb die ons kwam helpen die was bang voor Ziggy >:(, want als ze hem zou bijten dan liet ze niet meer los. Ik heb toen aan hem gevraagd of hij soms van plan was om iets te doen waarvoor Ziggy hem zou moeten bijten? ??? Echt vervelend dat soort mensen zeg!
ach..je hebt mensen en je hebt gevulde koeken..geen energie in steken... ;)

fijn dat het beter gaat met Ziggy!!! :D :D
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door