Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door tieneke
#343215
Ik zag deze week mooie verse kalkoenkarkassen liggen in de supermarkt maar durfde ze niet te geven :-\
Kan ik ze zonder problemen geven of zijn ze ook superscherp net als de nekken en vleugels??
Door 202spots
#343217
Hi Tien!!!
Wanneer ik zelf 'n hele kalkoen aan 't ontleden ben,dan zie ik ook hoe scherp alles er uit ziet...
Ik gooi alles door de vleesmolen,want ik vind alle kalkoenbotten TE hard en TE scherp om in 1 stuk te geven.
Dus...heb je 'n vlees molentje meegenomen?
Anders zou ik beslist 'n molen opzoeken,want gemalen kalkoen met bot, is prima om te geven.
Door tieneke
#343220
Helaas ik heb geen vleesmolen....zal eens kijken of ik er een kan scoren ;)
En al dat goddelijke vlees is zo heerlijk goedkoop hier ;) ;D
Door Lizzy
#343610
Ja ja, maak ons maar jaloers ;D

Ik ken overigens zat mensen die kalkoen wel heel voeren. Ik voer het zelf ook gemalen omdat ik het te hard/scherp vind.

Die handvleesmolens van Porkert worden in het oosten van Europa gemaakt dus volgens mij kun je die daar goedkoper scoren als hier!
Door tieneke
#344048
Lizzy schreef: Ja ja, maak ons maar jaloers ;D

Ik ken overigens zat mensen die kalkoen wel heel voeren. Ik voer het zelf ook gemalen omdat ik het te hard/scherp vind.

Die handvleesmolens van Porkert worden in het oosten van Europa gemaakt dus volgens mij kun je die daar goedkoper scoren als hier!
Ja we hebben hier al heel wat van die hele goedkope en superdegelijke handvleesmolens gezien voor hele lage prijzen ;D ;D
De Bp leden kunnen ze vanaf nu dus bestellen ;)
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door