Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door danou2004
#341725
danou heeft afgelopen week rodi moeten eten omdat ik geen cb mee kon nemen op vakantie omdat er geen vriezer was.de laatste dag heeft ze daar rodi complete met hart gehad (zondag)en vanaf de nacht van zondag op maandag is ze aan de dunne.ligt het daaraan of zal het een andere oorzaak zijn.verder eet en drinkt ze goed en ze daagt boomer ook lekker uit net als anders.Iemand een idee?
Door Peet
#341727
Het is wel erg warm geweest....Rodi is op zicht prima hoor, dus misschien had het iets te lang gestaan, of had ze iets anders gescharreld? Of teveel koud water ineens gedronken? virusje?

Ik heb nooit problemen met Rodi gehad, vind het alleen een beetje kartonnerig eruit zien...maar nooit diarree oid gehad.
Door danou2004
#341728
het kwam gewoon uit de koeling en had het die dag ook gekocht de supers zijn daar op zondag ook open.Misschien is het een virusje of heeft ze idd wat binnen gekregen wat ik niet gemerkt heb want ze is een gehaaide tante ;)
Door Peet
#341737
tja, soms 'valt' het gewoon minder goed, dat heb ik hier ook wel eens, en dan gewoon met iets wat ze anders dagelijks krijgen....
Ik rommel ook wel eens van binnen :P ;D..

als het niet langer dan een dag of 2 duurt en ze verder goed drinken, speels en vrolijk zijn, zou ik me geen zorgen maken hoor.
Door danou2004
#341746
het komt ook vast allemaal wel goed ik heb ook nog veel te leren dit is ook pas mn eerste hond die helemaal van mezelf is en dan maak je je veel sneller zorgen.ik wacht het morgen nog af ze zit nu weer op haar gewone cb net als anders
Door Laura W
#343152
Hier hebben ze met Rodi juist prima ontlasting. Ik heb ook wel andere merken (langdurig) geprobeerd, maar dan was het toch minder goed.

Maar het kan per hond natuurlijk verschillen. ;)
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door