Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot alternatieve geneeswijzen (homeopathie, acupunctuur, bach-bloesems, etc.)

Moderator: Lizzy

Door Ike
#342243
Zag net bij de tuinen dat er verschillende artikelen voor de helft van de prijs zijn, in ieder geval probiotica (nu 4,99)!!
Door Lizzy
#342274
Hee, dat is goed nieuws! Ga ik gelijk even shoppen bij De Tuinen. Voor visolie en probiotica. Hoewel de probiotica volgens mij alleen acidophilus bevat, maar dat weet ik niet zeker!
Door Cathelijn
#342293
Peet schreef: en de aloe gel is ook inde aanbieding ;D
(hint hint Lizzy...)
da's die gel die je iedereen loopt aan te bevelen he?
6,99 voor 60 ml (maar nu dus met korting ;D)
Door Peet
#342296
Cathelijn schreef: da's die gel die je iedereen loopt aan te bevelen he?
6,99 voor 60 ml (maar nu dus met korting ;D)
Jaaaahhhh, echt superspul, hehehehe ;D

(helpt zelfs bij een dreigende hotspot!!...en ik heb er geen aandelen in, was 't maar waar)
Door Cathelijn
#342299
Peet schreef: Jaaaahhhh, echt superspul, hehehehe ;D

(helpt zelfs bij een dreigende hotspot!!...en ik heb er geen aandelen in, was 't maar waar)
dan ga ik maar gauw eens zo'n winkel zoeken ;)
Hoe lang doe je met zo'n potje?
Door amber13
#342506
Lizzy schreef: Hee, dat is goed nieuws! Ga ik gelijk even shoppen bij De Tuinen. Voor visolie en probiotica. Hoewel de probiotica volgens mij alleen acidophilus bevat, maar dat weet ik niet zeker!
Vanmiddag was ik ook bij de Tuinen en heb deze probiotica ook gekocht, maar is dit niet compleet dan? Wat moet ik er dan nog bij hebben?
Door Ike
#342940
amber13 schreef: Vanmiddag was ik ook bij de Tuinen en heb deze probiotica ook gekocht, maar is dit niet compleet dan? Wat moet ik er dan nog bij hebben?
ja, dat vraag ik mij ook af, is dit onvoldoende of net een "verkeerd soort " probiotica?
Door Lizzy
#343112
Nee hoor, deze probiotica is prima. Het bevat alleen bacterieen van het type Acidophilus. Er zijn meer bacterie-typen maar deze is de belangrijkste. Niks mis mee dus! Ik heb zelf ook een potje gescoord vandaag 8)! (en een pot visolie! Die was ook flink in de aanbieding. En aloe-gel. Dat moest van Peet ;D).
Door K@rin
#347620
Peet schreef: en de aloe gel is ook inde aanbieding ;D
(hint hint Lizzy...)
Ik ga zo ook ff naar de Tuinen, want de aanbieding duurt t/m/ morgen ...........

waar gebruik je die Aloe gel voor ?
Gebruikersavatar
Door sylvia
#347629
Karin & Pyrs schreef: Ik ga zo ook ff naar de Tuinen, want de aanbieding duurt t/m/ morgen ...........

waar gebruik je die Aloe gel voor ?
Ik gebruik hem voor wondjes en irritaties, bij de honden, katten en onszelf
Door K@rin
#347635
Lizzy schreef: en een pot visolie! Die was ook flink in de aanbieding. En aloe-gel. Dat moest van Peet ;D).
geef je de visolie nog wel ?
 Terug naar “Alternatieve geneeswijzen”

Barfplaats wordt gesponsord door