Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Jinxy
#340944
Hoi allemaal,

Hier even voor de geïnteresseerden update Jinx II.

Ben vanmorgen weer bij de DA geweest. Ik dacht dat er een titertest gedaan zou worden voor de Ehrlichia maar dat bleek niet zo. Vanaf nu géén ab. meer en over een maand controleren.
Het oor is wel nagekeken, zag er goed uit..

Ik had nu de andere DA. Hij vroeg hoe het inmiddels ging met de nierdieët brokjes..... ;D
Toen ik zei dat ik daar binnen een week mee gestopt was keek hij op z´n lichts gezegd een beetje vreemd ;D ;D
Enne? vroeg hij. Ik verteld over mijn omschakeling en dat het zo goed gaat en dat Puk en Fievel zo ontzettend vooruit gegaan is enzo. Hebben we nog even gesproken over het eiwitverhaal, hij helemaal bezorgd om de procenten, ik over graan versus vlees verhaal wat betreft de nieren..... .
Tannetje kende hij en toen ik vertelde dat ik in eerste instantie via mail contact met haar opgenomen had hierover was het OK.
Hij vond Jinx er ´fantastisch´ uit zien. :)
En ook hij vond, vooral dooooooooorgaan.

Dus volgende maand is de titerbepaling. Tot dan, afwachten hoe het zonder antibiotica gaat....
#340957
Wat fijn dat het zo goed gaat met Jinx zeg. Hoop dat het zonder de ab ook goed blijft gaan. :D
Toch wel fijn dat de da uiteindelijk het vers vlees toch goed vond, hij kan natuurlijk alleen maar beamen hoe goed Jinx vooruit is gegaan. ;)
Alvast succes voor de titerbepaling.
Door Jinxy
#342397
Sorry, computer was een dagje dood.... ;D

Tannetje, mijn dierenarts is Frank Spierts uit Geleen.
Mauro heeft Jinx eigenlijk behandeld.

Tot op vandaag gaat het OK...
Ik geef wel nog alle supplementen.

Ze is zo gek als een deur, mits niet te warm natuurlijk :P ;D
Door Jinxy
#343059
Hitam schreef: Frank Spiertz doet ook homeopathie volgens mij.
Als je hem ooit tegen komt kun je hem misschien een beetje inlichten over vers.... :-\
Hij had echt het idee dat Jinx zo opgeknapt was van het nierdieët......
Laatst gewijzigd door Jinxy op do 30 jun 2005, 15:06, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Jinxy
#343877
Hitam schreef: Tja, zo vaak kom ik hem niet meer tegen. Hij komt nooit naar de bijeenkomsten van de groep homeopathisch werkende dierenartsen.
Dat is wel jammer.
Vind het op zich wel een hele fijne DA.
Maar die dieëtbrokjes hè....
Och wie weet, verdiept hij zich nog eens in voeding als hij ziet hoe Jinx zich hier doorheen gaat slaan ;) ;D
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door